welk mineraal?


C

Cinderella

Guest
ik zit met een probleempje... tot nu toe gebruikte ik Salty Shrimp Soft Water Mineral om mijn osmose mee aan te maken voor mijn schijfjes. maar er zijn er niet veel die dat verdelen. ik ken er maar 1. en als ik dan bijna zonder zit en hij zit zonder, vormt dat wel een probleem.

welke mineralen zijn nog heel geschikt voor discussen die meer algemeen te verkrijgen zijn, en waar kan ik deze verkrijgen?
 
Als ik op Salty Shrimp Soft Water Mineral google kom ik bosjes webshops tegen die dit spul verkopen, mag geen enkel probleem opleveren dus
 
??????????????? ik krijg alleen resultaten voor salty shrimp bee shrimp mineral en sulawesi mineral!
 
ja, en enkel potjes van 230 grammetjes. ik moet ineens met de kilo hebben voor mijn verversingen...

daarom zoek ik dus een ander geschikt en couranter te verkrijgen spul...
 
Wat AquaVISie zegt idd.

Aquashoponline is een goede winkel, dacht daar ook eerst aan.
Maar zonder te kijken dacht ik dat je van nederland was :p
 
ypoc zei:
Wat AquaVISie zegt idd.

Aquashoponline is een goede winkel, dacht daar ook eerst aan.
Maar zonder te kijken dacht ik dat je van nederland was :p

Nou en ??? Nederlanders mogen ook in Belgi� bestellen hoor, het houdt niet op bij de grens, we leven (hoewel sommigen dat anders zouden willen) in de EG, vrije handel enz
 
AquaVISie zei:
ypoc zei:
Wat AquaVISie zegt idd.

Aquashoponline is een goede winkel, dacht daar ook eerst aan.
Maar zonder te kijken dacht ik dat je van nederland was :p

Nou en ??? Nederlanders mogen ook in Belgi� bestellen hoor, het houdt niet op bij de grens, we leven (hoewel sommigen dat anders zouden willen) in de EG, vrije handel enz

Bedoelde daar niets mee hoor :p

Bedoelde gewoon dat het dan wat duurder is qua verzendkosten, wat sommige mensen niet zien zitten.
 
Cin komt uit belgi� ... dus een webshop die in het zelfde land gevestigd is ? ik zie het probleem niet.
 
Marcje1968 zei:
Cin komt uit belgi� ... dus een webshop die in het zelfde land gevestigd is ? ik zie het probleem niet.

Zelfs al woonde ze in Amerika zou er nog geen probleem zijn, de meeste webshops versturen wereldwijd, als je maar betaalt
 
AquaVISie zei:
ypoc zei:
Wat AquaVISie zegt idd.

Aquashoponline is een goede winkel, dacht daar ook eerst aan.
Maar zonder te kijken dacht ik dat je van nederland was :p

Nou en ??? Nederlanders mogen ook in Belgi� bestellen hoor, het houdt niet op bij de grens, we leven (hoewel sommigen dat anders zouden willen) in de EG, vrije handel enz

Heb ik ook gedaan.
Was zeer content met de afhandeling.
Mail verkeer,op en neer. goed geregelt.
 
Mijn ervaring met hem is goed, maar als dat je ervaring is.

Je kunt het ook eens vragen aan deze man:

http://shrimpkings.webs.com/

Hij zou het misschien wel kunnen bestellen voor jou, heb ik zelf zeer goede ervaring mee.
Hij weet wat hij doet, laat ik het zo zeggen.

Maar momenteel is hij op huwelijksreis, dus kan even duren tot je antwoord krijgt.
 
ypoc zei:
Mijn ervaring met hem is goed, maar als dat je ervaring is.

Je kunt het ook eens vragen aan deze man:

http://shrimpkings.webs.com/

Hij zou het misschien wel kunnen bestellen voor jou, heb ik zelf zeer goede ervaring mee.
Hij weet wat hij doet, laat ik het zo zeggen.

Maar momenteel is hij op huwelijksreis, dus kan even duren tot je antwoord krijgt.

Wat een Rotzak,net nu ZIJ wat nodig heeft. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr.
OP slot.
 
hoeveel kg wil je hebben dan ???
je moet ongeveer kijke naar 25 euro per kg dat is ex verzendkoste
 
ik zal idd eens contact opnemen met shrimpkings!

grappige noot: keek net op zijn site. vanuit brussel: 1 uur. vanuit antwerpen: 1 uur. en vanuit hasselt:... 1u15min. ik presteer dat toch echt niet vanuit hasselt naar antwerpen op een kwartiertje! ben mijn rijbewijs nog niet beu en mijn grandis kan dat niet aan denk ik
 
Cinderella zei:
ik zal idd eens contact opnemen met shrimpkings!

grappige noot: keek net op zijn site. vanuit brussel: 1 uur. vanuit antwerpen: 1 uur. en vanuit hasselt:... 1u15min. ik presteer dat toch echt niet vanuit hasselt naar antwerpen op een kwartiertje! ben mijn rijbewijs nog niet beu en mijn grandis kan dat niet aan denk ik

:p

Je kan hem het ook laten opsturen denk ik.
Maar hij zal je graag helpen, succes ermee! :d
 

Terug
Bovenaan