Welk nano bakje? Ferplast Capri?


Retgals

Well-known member
Lid geworden
30 maart 2014
Berichten
305
Mijn zoontje heeft ook de smaak te pakken en wil graag een nano bakje op het kastje naast zijn bureau. Het kastje is maar 28 cm diep dus we zijn wat beperkt. Ons oog is gevallen op de Ferplast Capri 50 of de Trofis Start 50. De Ferplast levert er ook meteen een pomp en verwarming bij dus is financieel de beste koop maar als dat pompje lawaai maakt is dat niks omdat het bakje op de slaapkamer van mijn zoontje staat.

Kortom, iemand ervaring met de Ferplast Capri en het geluid van de bijbehorende pomp?

Of kan ik beter voor de Trofis gaan en er een Dennerle hoekfilter bij kopen?
 
Zijn die bakjes niet dieper dan 28cm want anders zou ik er wel iets onderdoen zodat het niet oversteekt. Zelf heb ik de Aquatlantis 60 led gehad en die beviel prima al zijn die interne filters lelijke bakken.
 
27 cm zie ik dus dat past maar een nadeel vindt ik wel dat er een klein kapje inzit om het onderhoud te doen. Ook is 40 ltr niet echt veel wat de keuze in visjes weer beperkt.
 
Dank voor de reacties! Het zal inderdaad een speciaalbakje worden. Veel kan er niet in. Maar iedereen moet ergens beginnen.
 

Terug
Bovenaan