Welk soort sluierstaart heb ik?


G

Gigi-Glitter

Guest
Hoihoi! :D

Twee weekjes geleden heb ik 3 sluierstaarten aangeschaft. Ik weet alleen niet welk soort, dus vandaar dat ik hier op het forum ben gekomen voor extra informatie! De visjes zijn nu zo´n 4 cm (het lijfje). Hoe oud zouden ze dan ongeveer zijn?

Sluierstaart 1
swmukpbsgl.jpg


Sluierstaart 2
kel815pt.jpg


Sluierstaart 3
l33z2yz3xo8a.jpg


Groetjes!
 
Het lijken mij fantail sluiers. Het zijn nog jonkies, hoe oud precies weet ik niet maar denk niet meer dan een paar maand. Indien gehouden onder fe juiste condities kunnen ze 15cm + worden
 
Mooie foto's.
De vissen zullen een paar maandjes oud zijn dus nog baby eigenlijk.
Worden met de juiste verzorging binnen no-time flinke vissen dus hopelijk heb je een flinke bak voor ze!
 
Het zijn mooie visjes Gigi. Veel plezier van deze.
 
Bedankt voor de reacties! :D
 
Het lijken mij fantail sluiers. Het zijn nog jonkies, hoe oud precies weet ik niet maar denk niet meer dan een paar maand. Indien gehouden onder fe juiste condities kunnen ze 15cm + worden
De grootste fantail mij bekend is 42cm exclusief staart.


ecc954ca.jpg
 
Dat zijn de uitzonderingen denk ik. Met de kweek wie hier in Nederland wordt verkocht hoef je daar niet zo bang voor te zijn ;). Het is wel zo dat fantails 1 van de grotere soorten zijn
 
Dat zijn de uitzonderingen denk ik. Met de kweek wie hier in Nederland wordt verkocht hoef je daar niet zo bang voor te zijn ;). Het is wel zo dat fantails 1 van de grotere soorten zijn
Er is een Goudvisforum. En leden daarvan kochten gewoon in Nederland Fantails die binnen enkele jaren 30cm waren.

Wel zijn ruimte, goede voeding en veel water verversen de voorwaarden om ze zo groot te krijgen.
 

Terug
Bovenaan