welk visje is dit?


Halsiemp3

Well-known member
Lid geworden
24 oktober 2012
Berichten
174
heeft iemand enig idee wat voor visje dit is?


EElriUjcCvchO4T4xWM_ucAk7W8ACnL-.jpeg
 
Nannostomus mortenthaleri (mannen). De uitval is vaak zeer groot omdat groothandels ze niet goed over wennen (het is wildvang). Alleen dieren van de firma Gommers (groothandel) doen het naar mijn ervaring vaak zeer goed omdat die ze wel goed over wennen. Dus het hangt van de Groothandel af waar jou LFS ze koopt.
 
aah gaan we ff kijken leken paar gedrag te hebben vandaar de vraag.
heb ze bij aqua ferry almere gehaald vond ze wel heel leuk.

groetjes nick
 
Die importeren zelf en ik maar hoop dat ze goed zijn over gewend aan leidingwater anders ben je ze zo kwijt.

Wat jij aan zag voor paar gedrag is in werkelijkheid dominantie gedrag. Deze vis houdt je ook beter in een klein groepje.

Qua voeding alle soorten klein levend en diepvries voer. Droogvoer wordt wel gegeten maar is wat minder geschikt.

Het is een vrij MOEILIJKE vis dus je had beter eerst informatie kunnen opzoeken en dan pas kopen. ;)
 
Meestal worden mensen door de prijs van dit soortje afgeschrikt. Nu worden er wel vaker visjes gekocht zonder te weten welke soort het is, maar met die prijs vind ik dat bijzonder :)

~ Ivo
 
Aqua ferrytale staat aangeschreven als een goede winkel.
Ik heb daar duidelijk aangegeven dat ik een gezeldschap aquarium heb en eigenlijk een beetje bijzonder visje wilde.
De prijs was inderdaad hoog maar als je wat bijzonders vind wil ik daar best voor betalen.
kwa voer bedankt voor de tip dan krijgen ze diepvries voer en vooral watervlooien.

Het feit waarom ik achteraf wat meer info zocht is omdat ik in winkel en niet zomaar een dieren winkel maar zeer goed aangeschreven aquarium winkel al veel info had gevraagd en het nu toch wel interessant visje vind dus graag meer wou weten om het visje zo goed als mogelijk naar de zin te maken.

Mvg nick
 
verhouding is 3 mannen 2 vrouwen.
je eerdere berichten zeg je dat je beter in kleine groepen kan houden?
als het Noodzakelijk is halen we er nog wat bij maar ik hoorde dat 5 al genoeg is om te starten.

groetjes nick
 
dan gaan we afwachten en hopen bedankt voor de snelle en goede informatie die 2 links had ik inderdaad gelijk opgezocht.
Nogmaals bedankt!
 

Terug
Bovenaan