Welke aquarium geschikt voor garnalen

  • Onderwerp starter Patrickboy
  • Startdatum

P

Patrickboy

Guest
Hallo,

Ik heb nu een superfish aquarium met garnalen en 2 sulawesi slakken en 2 pangio kuhli

Nu wil ik nieuwe nano aquarium voor me garnalen
En kwam ik biorb flow 30 tegen maar dat kan alleen die steentjes in wat hun leveren wat is jullie mening? Of hebben jullie advies welke aquarium ik beter voor kan gaan

Graag jullie reacties
 
Ik heb er zelf zand in zitten, ik had eerst grind. Ik heb zelf de ervaring dat ze meer rondlopen op het zand. Het aquarium zelf maakt niet veel uit, ik heb zelf een plexiglas bakje en dat gaat ook prima
 

Zelf zou ik voor zoiets gaan en met een goedkope led ben je niet erg veel kwijt. Een 20 of 30 liter is al een prima maat en zelf heb ik de 30 ltr.
 

Zelf zou ik voor zoiets gaan en met een goedkope led ben je niet erg veel kwijt. Een 20 of 30 liter is al een prima maat en zelf heb ik de 30 ltr.
Dat ik die niet tegengekomen ben, die zijn echt supermooi! Ik heb van @willem666 de tip gekregen om een voedingsbodem te gebruiken, dan zou dit een handige overstap zijn
 

Zelf zou ik voor zoiets gaan en met een goedkope led ben je niet erg veel kwijt. Een 20 of 30 liter is al een prima maat en zelf heb ik de 30 ltr.
Heeft deze ook van die afgeronde hoeken John?, ik kan het op de foto's niet zo duidelijk zien.

Edit,
Staat al in de beschrijving :stom:;))
 
Heb jij ook een biorb? Met filterzand?
Of een andere aquarium?
Ik heb er zelf zand in zitten, ik had eerst grind. Ik heb zelf de ervaring dat ze meer rondlopen op het zand. Het aquarium zelf maakt niet veel uit, ik heb zelf een plexiglas bakje en dat gaat ook prima
 
Ja hoor net als de Dennerle zeg maar met een afdekruitje.
 
De biorb flow 30 is die wel geschikt voor de garnalen want kan er weinig over vinden
 
Als ik de foto s zo bekijk dan is het onderhoud niet eenvoudig maar goed ik heb er geen ervaring mee en je betaald er echt heel veel voor. Zo n bakje die ik linkte is goed 35 euro daar komt een binnenfilter van 10 euro bij en een goedkoop ledje en dan ben je klaar voor nog geen 6 tientjes. Maar goed de keus is aan jouw ;)
 
Heb jij ook een biorb? Met filterzand?
Of een andere aquarium?
Ik heb twee van die fashion aquaria via marktplaats op de kop getikt. Heb ook een Dennerle Cube. Als ik zou mogen kiezen had ik ju 3x een cube ipv z'n fashion ding.
 

Terug
Bovenaan