M
MarliesDW
Guest
Zoals ik in mijn voorstelronde al gezegd heb, ik heb nog maar weinig verstand van aquaria en vissen, dus graag jullie hulp!
Nr. 1:
De kleinste van het stel, namelijk zo'n 6 cm groot (van kop t/m staart). Volledig gestippeld; donker van kleur met gele stippen.
(Links op de foto)
Nr. 2:
De een na kleinste; zo'n 8cm groot. Gestippeld op de kop en gevlekt op de rest van het lichaam.
(Rechts op de foto)
Nr. 3:
Egaal donker van kleur. Grootte 10cm.
Nr. 4:
Gestippeld op de kop en gevlekt op de rest van het lichaam. Grootte: 11 cm. (Op de foto rechts)
Nr. 5:
Lijkt op nr. 4, nog geen goede foto van.
Nr. 6:
Dit is de grootste van het stel maar ook vrij schuw (en dominant) dus heb hem nog niet kunnen opmeten en nog niet goed kunnen fotograferen. Ik vermoed dat hij zo'n 13-15cm groot is.
Hij is wat lichter bruin van kleur dan de rest en geheel gestippeld.
Nr. 1:
De kleinste van het stel, namelijk zo'n 6 cm groot (van kop t/m staart). Volledig gestippeld; donker van kleur met gele stippen.
(Links op de foto)
Nr. 2:
De een na kleinste; zo'n 8cm groot. Gestippeld op de kop en gevlekt op de rest van het lichaam.
(Rechts op de foto)
Nr. 3:
Egaal donker van kleur. Grootte 10cm.
Nr. 4:
Gestippeld op de kop en gevlekt op de rest van het lichaam. Grootte: 11 cm. (Op de foto rechts)
Nr. 5:
Lijkt op nr. 4, nog geen goede foto van.
Nr. 6:
Dit is de grootste van het stel maar ook vrij schuw (en dominant) dus heb hem nog niet kunnen opmeten en nog niet goed kunnen fotograferen. Ik vermoed dat hij zo'n 13-15cm groot is.
Hij is wat lichter bruin van kleur dan de rest en geheel gestippeld.