Je kunt wel soorten combineren, maar niet die je noemt. De sjoestedti's zijn het knelpunt. Dat zijn beruchte rovers die ook nog eens 3x zo groot worden als de dageti's en een eventuele 3e soort.
Je noemt west-Afrikaanse semi-annuals. Als je je daartoe beperkt (wat mijn persoonlijke voorkeur zou zijn 🙂, dan zijn er 3 groepen waar waarvan je leden kunt combineren; Epiplatys, Chromaphyosemion, Fundulopanchax/Aphyosemion. Waar je rekening mee moet houden is dat de soorten niet teveel in afmeting mogen verschillen. De familie met de kleinste leden is dan de Chromaphyosemion groep (bijv. Aphyosemion splendopleure of Aphyosemion biteaniatum) die zo'n 4-5 cm worden. Ik heb geen ervaring met dageti's, maar wat afmeting betreft passen ze wel. (Met Epiplatys annulatus zou ik het zonder meer aandurven.) De Fundulopanchax gardneri wordt iets groter, maar ik zou het wel aandurven.
Je noemde als dat je veel planten wilt en dat is inderdaad een voorwaarde. Met name dieren van dezelfde soort moeten elkaar kunnen ontlopen.
Waar wil je ze vandaan halen?