Wat is er nieuw

Welke corydoras soort?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Judithvis
  • Startdatum Startdatum
J

Judithvis

Guest
Ik vind ze zelf op de Panda lijken, maar mis toch duidelijk de zwarte vlek bij het hoofd.

Ik overweeg om er meer bij te kopen en een andere groep corydoras te verkopen, maar een naam is dan wel handig 😛

681592_0_82_20140821_210635.jpg

Misschien de Corydoras similis?

Hij lijkt inderdaad erg op de Corydoras Caudimaculatus! Dankje! Ik vind ze zo leuk 🙂

Ze lijken er idd heel veel op. Maar ik denk niet dat je van deze soort makkelijk meer exemplaren bij koopt. Ik heb ze tenminste nog nooit in een winkel gezien 🙂

Jammer, het zijn wel erg leuke vissen! Ze vormen ook een groep met de pealatus. Similis lijken er op de foto's weer minder op. Ik zou kijken of ik betere foto's kan maken vanavond. Bedankt so far 🙂

Betere foto's maken is een strak plant Judith 🙂

Ik vind het nogal frappant dat er wordt gesproken over sprekend lijken bij foto's die in duidelijkheid toch niet uitblinken. Bijvoorbeeld enig zicht op de borstvinnen ontbreekt en op de planetcatfish foto's zit daar toch een verschilletje tussen bij de genoemde soorten.

~ Ivo

Mijn eerste reactie was ook Similis, maar die lijkt een meer vage vlek in de staartwortel te hebben.
Ik weet niet of de C.caudimaculatus wordt ingevoerd / verhandeld.

Woehahahaha, zie dat @Judithvis er net 3 aanbiedt !!!!

Hoe slaperig kan je zijn. Zie nu pas dat Judith en de vraag stelt en en ze aanbiedt. Sukkel die ik ben hahaha. Sorry voor zoveel stommiteit!!! Was niet echt wakker.

Geeft niet Aad,ook jij kan weleens een foutje maken! 😉

Ik vind ze niet echt lijken op de similis, en als ze het wel zijn zien ze er erg bleek uit. Die blauwachtige vlek heeft die similis inderdaad ook wel, maar is verder een beetje goud kleurig.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan