K
Mondeo zei:4 Sterbai
1en2 Black Venezuela
Bij de nanus kom ik steeds bij de pygmaeus uit, een wat kleine vis. De plaatjes van de nanus lijken ook niet echt op het plaatje hier.remcovoortman zei:Eerste 2 zijn black Venezuela
3de is volgensmij de nanus.
De 4de is een sterbai.
De 5de is volgensmij geen cory maar ik weer het niet zeker.
Er staat trouwens in het kopje meervallen een topic met een paar collages met veel corydoras soorten. Misschien dat je ze daar tussen kunt vinden.
Botia zei:De concolor is wat goedkoper dan de black venezuela.
KidNatsu zei:denken jullie dat de corydoras aeneus black venezuela op 24 graden zou kunnen?
meksjoef zei:De vraag verbaasd mij een beetje... Alle foto's komen van internet... Stond er geen naam bij?
Gupppyyy zei:KidNatsu zei:denken jullie dat de corydoras aeneus black venezuela op 24 graden zou kunnen?
Waterwaarden
Temperatuur: 23- 28�c
Ph: 5,5 - 7
GH: 5 - 10
KH: 0 - 5
Van Hobbykwekers.nl
Ze zijn goed verkrijgbaar en gaan voor �4,50 - �6,00 per stuk.
Ik wil ze ook graag
AadMec zei:1 + 2 Corydoras schultzei "black" (heel vaak geheel ten onrechte Black Venezuela genoemd) = kweekvorm
2 Corydoras napoensis (Nanus is al tijden niet in de handel ; naam wordt ten onrechte veel
gebruikt))
4 Corydoras sterbai
5 Corydoras barbatus (wordt synoniem gesteld met Scleromystax barbatus).
De Concolors zijn prachtige robuuste Corys. Heb er zelf 6 : machtig mooi (net als alle andere)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.