Wat is er nieuw

welke doseerpomp raden jullie mij aan.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Waterbewoner
  • Startdatum Startdatum
W

Waterbewoner

Guest
Hallo goedemorgen allemaal ik wil vandaag een doseerpomp bestellen maar weet niet wat goed of fout is.
Nou zag ik ergens een pomp van merk jebao of Ati (komen uit de zelfde fabriek) met 6 pompen voor 129,99
zou dit wat zijn of toch beter voor ander merk te gaan.
Bv Aqua Medic evo4 met vier pompen en los display voor 131,45
Ik hoor graag wat jullie mening is hier over.
Vast bedankt en later op de dag zal ik mij even voorstellen.

Die jebao hoor ik niet zoveel goeds van. De kwaliteit zou tegenvallen.
Van de aquamedic heb ik nog niets gehoord.
Ik weet dat de oude pompjes onhandig waren. Maar dat was los van de kwaliteit. Was eerder de techniek die niet zo goed was.

Die nieuwe evo 4 pompjes hebben wel de juiste techniek. En aquamedic heeft niet bepaald een slechte reputatie als het op kwaliteit aan komt.

Ik zou voor de aqua medic gaan.

Maar als je het beste wil moet je richting zoiets: https://store.aquariumcomputer.com/...ogy/ghl-doser-2/ghl-doser-2-sa-4-pumps-detail

Maar of het zijn meerprijs waard is zou ik niet meteen durven zeggen.

Die jebao hoor ik niet zoveel goeds van. De kwaliteit zou tegenvallen.
Van de aquamedic heb ik nog niets gehoord.
Ik weet dat de oude pompjes onhandig waren. Maar dat was los van de kwaliteit. Was eerder de techniek die niet zo goed was.

Die nieuwe evo 4 pompjes hebben wel de juiste techniek. En aquamedic heeft niet bepaald een slechte reputatie als het op kwaliteit aan komt.

Ik zou voor de aqua medic gaan.

Maar als je het beste wil moet je richting zoiets: https://store.aquariumcomputer.com/...ogy/ghl-doser-2/ghl-doser-2-sa-4-pumps-detail

Maar of het zijn meerprijs waard is zou ik niet meteen durven zeggen.

Dank je wel JurgenD voor je reaktie ik zag dat jij in het verleden niet zo weg was van Aquamedic maar waren dat nog de oudere pompen van hun?

Dat waren andere modellen idd.
Dat ging over dit type:
spYVS4YyqbORmlNZnvQJp4H4FuMHrDot.jpeg

Oke ik ben deze ook tegen gekomen en die zijn nog steeds aardig aan de prijs maar nogmaals bedankt voor je reaktie.

ik had de doseerpompen gekoppeld aan me profilux, maar dat word helemaal preizig als je enkel doseerpompen wilt..

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan