Wat is er nieuw

Welke eitjes zijn dit?

Tosca

Member
Lid geworden
1 april 2022
Berichten
22
Leeftijd
46
Goedenavond,
Ik zag eitjes aan het glas zitten die ik niet goed kan plaatsen. Ik heb wel eens eitjes van de Corydoras panda's in een kweekbakje overgeplaatst en daar zijn een aantal met succes uitgekomen. Deze eitjes zien er anders uit, dus ik dacht dat het misschien van de Corydoras albino zijn (die heb ik nog niet zo lang). Ik heb ze overgebracht in een kweekbakje maar nu vraag ik me af of dit wel van de albino's zijn.
Ik ben namelijk een nieuw aquarium aan het opstarten en daar zitten nu alleen een aantal Japonica garnalen in en ik zie een aantal zelfde soort eitjes aan het glas zitten.
Weet iemand wat voor eitjes dit zijn? Ik weet dat als het van de Japonica garnaal is ik ze kan wegdoen omdat ze niet in brak water zitten. In mijn oude bak zitten verder nog een aantal Corydoras pigmeus, tetra's, Chinese Dario's en twee Indische modderkruipers.
 

Bijlagen

  • IMG20240926181757.jpg
    IMG20240926181757.jpg
    811.1 KB · Weergaven: 39
Weet je zeker dat het een eitje is en geen kapslakje?
 
Ik wist niet wat een kapslakje was en heb het even opgezocht. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik voel me best stom dat ik ze heb gevangen en in een kweekbakje heb gedaan (in de veronderstelling dat het Corydoras eieren waren). Ik begrijp dat ze een plaag kunnen worden dus ik ga ze verwijderen.
Bedankt!
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan