Welke externe filter voor 600L aqua


W

Wikkes

Guest
Tussen alle mogelijke filter weet ik niet wat te kiezen.
Ik heb binnenkort een 600L aqua en vraag me af welke externe filter ik nemen moet.

2 kleine filters of 1 grote?

Bioloog gaat niet wegens plaatsgebrek.

Ik denk voor het moment aan een jbl cristalprofi 1500.

Wat denken jullie?
 
wel ruimte voor een 600, geen ruimte voor een bioloog?
 
De 600 komt op een verstevigde kast die deel uitmaakt van de woonkamermeubelen, alles is van dezelfde lijn.

De afspraak is dat ik een aqua kan en mag zetten van de vrouw, maar hij moet op die kast. en ik kan hier geen gaten in boren om overlopen te voorzien. dus de enige oplossing is een externe filter, anders had ik wel bioloog genomen, maar dat lukt niet.
 
Ik zou zeggen...de JBL Cristal profi E1901 ...voor pak hem beet 220 euro heb je al zo'n kanjer :) zelf heb ik de 901...en staat nu al sinds maart te draaien....en pas 1 keer omgespoeld.

Groet en suc6 manfred
 
das de nieuwe zeker, ook een zeer goeie optie natuurlijk
 
Aquariaan1967 zei:
Ik zou zeggen...de JBL Cristal profi E1901 ...voor pak hem beet 220 euro heb je al zo'n kanjer :) zelf heb ik de 901...en staat nu al sinds maart te draaien....en pas 1 keer omgespoeld.

Groet en suc6 manfred

Zo,ook weer boven water?

En,pas 1 x omgespoeld?????? lijkt mij stug.
Gooi je alle bacterie weg.
Sorry dat ik het zeg.
Je zult toch regelmatig de voorfilters moeten nazien.
Anders raken de opvolgende te vol.
 
Yooo Bertus....

Nou ja...laat het dan 2 keer zijn geweest....maar alles beter dan een binnenfilter :p haha..Ja ben weer boven water....zat een tijdje voor werk in het buitenland...jachtjes repareren ;)
Ik spoel mijn schuimfilters wel af...maar me media nooit...verder doe ik regelmatig mijn water verversen...een derde eruit..je kent het wel hahaha...

@ Wikkes: Prima filter hoor!

Groet manfred....nu ff me water verversen en nieuw stuk hout toevoegen...na 2 weken niks doen...is het weer even prettig voor me vissies ...
 

Terug
Bovenaan