Wat is er nieuw

Welke garnalen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rens S.
  • Startdatum Startdatum
R

Rens S.

Guest
Hallo,
Ik wil garnalen kopen en heb al lang Vuurgarnalen maar ik heb 2 groepen gezien en weet niet welke ik moet nemen.

De groep met:
1 Taiwan bee panda
1 Taiwan bee wine red
10x F1 garnalen (Crystal Black / Golden Snowwhite / Crystal Red, afhankelijk van beschikbaarheid)

Of de groep met:
10x Tangerine Tijgergarnalen
10x (Golden) Snowwhite garnalen
3x Taiwan Bee Panda garnalen

Zouden jullie me advies willen geven.
Gr. Rens

Ik zou de groep nemen met de meeste garnalen! 😉
Zorg wel dat je bak de juiste waarden voor deze garnalen heeft want anders loopt het op een grote teleurstelling uit.

Hangt ervan af welke groep , heb je meer bakjes of 1 . Heb je geduld ;-) ?

Bij groep 1 hoef je niet te selecteren en heb je " gewoon " een leuke groep Crystals en kom je met 1 bak toe .

Bij groep 2 zul je geduld moeten hebben eer je er " leuke " kruisingen uit zult krijgen met aardig selecteer werk , dus meerdere bakje nodig heb om op patroon en kleur te selecteren .

Als ik jouw was zou ik degene nemen die je het mooiste vind, vind het nogal een verschil of je f1 cr of cb of tangerine tijgergarnalen ziet rondlopen qua kleur.

Groeten bassie

Seabait zei:
Ik zou de groep nemen met de meeste garnalen! 😉
Zorg wel dat je bak de juiste waarden voor deze garnalen heeft want anders loopt het op een grote teleurstelling uit.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Hoe hoger de gradatie des te moeilijker ze zijn te houden.
Zelf wil ik daarom ook geen hoge gradatie garnalen hebben.
En zoals John ook al zegt is het belangrijk dat ze op dezelfde waarden zijn gekweekt als dat ze bij jou hebben in de bak.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan