H
hjt
Guest
wie weet welke vis dit is kan hem overnemen
is ook de enige foto die ik heb sorry
Een clownbotia van 40cm dat wil ik zien! Ik heb weleens volwassen wildvang gezien van tusen de 30-35cm en dat was al zeer uitzonderlijk! In aquaria blijven ze meestal steken bij 20/25cm. In de natuur zijn het dieren die leven in groepen van soms wel 200 dieren het zijn dus wel echte scholenvissen zoals je zegt waarvan de bak minimaal 2 meter (liever groter) moet zijn.Fantoom zei:Dat is een mooie prijs! Meestal zijn ze 30-50.
Maar heb je dan nu ook clownbotia's? Dat zijn scholenvissen van 40 cm.
Jones zei:Wat heeft de wereld redden er nou weer mee te maken 😕
Juist omdat we vissen een constante stroom aan hoogwaardig voedsel kunnen geven zouden ze een voorsprong moeten hebben op hun wilde soortgenoten.
Botia zei:Dat bedoelde ik nu met de hele wereld redden. Veel mensen willen niet het beste voor hun vissen/dieren zoals jij.
Je kan alleen maar heel goed informeren wat je ook doet en dan hoop je uiteindelijk dat men er iets mee doet. En zo niet is het jammer voor de dieren maar je hebt je best gedaan.
Ik heb dat ook met kippen die ze hier in het bos dumpen.Ik kan niet alles opvangen dus moet heel wat leuke beestjes laten lopen. Kinderboerderijen en vogelopvangs willen ze niet dus het meeste wordt doorgebeten door honden of valt ten prooi aan een of ander roofdier. Ik vind dat heel erg en sommige dieren die ik gezien heb blijven weken door mijn kop spoken omdat ze zoleuk war en en ik ervan baal dat ik ze niet kan opvangen. Maar tegelijkertijd geeft het me een goed gevoel als ik de dieren die ik wel heb gered door mijn tuin zie lopen. Een bont gezelschap van heel erg klein tot heel erg groot. 😛
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.