Tiemo2203 Active member Lid geworden 27 oktober 2016 Berichten 36 Leeftijd 25 8 januari 2017 #1 Beste mensen, ik wil graag dit visje de eigenaar heeft deze foto gestuurd welk L-nummer kan dit zijn? Volgens de eigenaar gaat het om een volwassen mannetje. Alvast bedankt.
Beste mensen, ik wil graag dit visje de eigenaar heeft deze foto gestuurd welk L-nummer kan dit zijn? Volgens de eigenaar gaat het om een volwassen mannetje. Alvast bedankt.
RichD1011 Well-known member Lid geworden 3 december 2015 Berichten 9,539 Leeftijd 30 Locatie Driebergen 8 januari 2017 #2 ancistrus cf cirrhosus, inderdaad een man. 1 van de meest, zoniet meest verkochte L-nummers in nederland. vraagt de eigenaar er geld voor?
ancistrus cf cirrhosus, inderdaad een man. 1 van de meest, zoniet meest verkochte L-nummers in nederland. vraagt de eigenaar er geld voor?
algeneter12 Well-known member Lid geworden 11 april 2012 Berichten 2,203 Leeftijd 23 Locatie Boxtel 9 januari 2017 #3 Klopt, De wildkleur ancistrus wordt ook weleens L156 genoemd.
Topicstarter Topicstarter Tiemo2203 Active member Lid geworden 27 oktober 2016 Berichten 36 Leeftijd 25 9 januari 2017 #4 ik mag ze gratis komen halen, ik vroeg me af wat voor soort het was zodat ik wat informatie over dit visje kon opzoeken. heel erg bedankt voor jullie reacties.
ik mag ze gratis komen halen, ik vroeg me af wat voor soort het was zodat ik wat informatie over dit visje kon opzoeken. heel erg bedankt voor jullie reacties.