Wat is er nieuw

Welke led lamp in mijn 60l aquarium

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hidde dijkstra
  • Startdatum Startdatum
H

Hidde dijkstra

Guest
Ik zoek naar een led lamp voor mijn aquarium hij is 60l (60x30x30) maar ik vroeg me af welke led lamp de beste is voor de planten (niet extreem duur) ik zat zelf te denken aan een superfish led lamp maar misschien is er nkg wel een betere vokr de zelfde prijs of misschien iets duurder
 
Ik zoek naar een led lamp voor mijn aquarium hij is 60l (60x30x30) maar ik vroeg me af welke led lamp de beste is voor de planten (niet extreem duur) ik zat zelf te denken aan een superfish led lamp maar misschien is er nkg wel een betere vokr de zelfde prijs of misschien iets duurder
 
Beter voor dezelfde prijs is een lastig concept... Kwaliteit heeft z'n prijs.
Daarbij, voeg je co2 toe, wat voor planten zitten erin, etc?
 
Nog geen wil niet hele moeilijke planten houden... co2 is een beetje te duur voor zo'n klein bakje
 
Ik zoek naar een led lamp voor mijn aquarium hij is 60l (60x30x30) maar ik vroeg me af welke led lamp de beste is voor de planten (niet extreem duur) ik zat zelf te denken aan een superfish led lamp maar misschien is er nkg wel een betere vokr de zelfde prijs of misschien iets duurder
Is dit voor een open of gesloten bak? Bij mijn weten mag de Chihiros niet onder de kap bijvoorbeeld. Ik ga het nog eens voor je opzoeken.
 
Nog geen wil niet hele moeilijke planten houden... co2 is een beetje te duur voor zo'n klein bakje
Ik heb co2 op een 60x30x30. En ook op een 30x30x30. Grootte van de bak dicteert niet wat je nodig hebt aan voedingsstoffen.
Hoe dan ook, een Twinstar 600CA is dan te sterk, en wellicht ook te duur. Een Twinstar 60B is niet duur, geeft mooi maar geen heel sterk licht.
 
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: oke, wel vreemd
      Terug
      Bovenaan