Welke ledbuis is dit?

Peppie68

Well-known member
Lid geworden
15 december 2019
Berichten
184
Leeftijd
56
Toen ik mijn aquarium over nam zaten er 4 led buizen bij, waarvan 2 niet waterdicht. Toen besloten een nieuwe set te kopen met een tv 420 computer.
Werkt prima maar ik twijfel of het genoeg licht op levert. Kan ik natuurlijk een extra balk kopen, maar ik heb er dus nog 2 liggen.
Maar nu komt het, om te weten of ik ze kan aansluiten op mijn tc420 moet ik weten welke het zijn en ik kan echt niet lezen wat er op staat.

Nu wil foto's ff niet lukken, dus ga ik met een beschrijving proberen uit te leggen wat ik hier heb liggen, kijken of jullie weten welk merk het is, zodat ik kan zoeken naar de specificaties.

Beschrijving:
Is een geheel glazen buis, aan een zijde geheel dicht net als een reageerbuisje en aan de andere kant een kunststof kap met snoer. In de buis zit een enkele ledstrip en een zwarte achterkant.

Heel veel plaatjes bekeken op het web maar nog steeds niet gevonden, hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt
 
En gelijk na het tikken van dit verhaal verder gaan zoeken en uiteraard in 1 keer gevonden.... zucht.
Is dus de Superfish Retroled, een blauwige en een meer rood van 150 cm.

Iemand ervaringen met deze?
 
Terug
Bovenaan