Wat is er nieuw

Welke lnummer blijft van mijn planten af?

DeScheveninger

Well-known member
Lid geworden
19 september 2010
Berichten
97
Leeftijd
66
Locatie
Den Haag
Hallo,

Wie kan mij vertellen welk lnummer niet van de planten snoept,of bestaan die niet.

Ik heb een aqua die gebaseerd is op Zuid-Amerika.

Alvast bedankt.

groeten Teun.
 
Die bestaan zeker wel, volgens mij blijven de meeste wel van de planten af als ze genoeg voeding krijgen.

Ik zelf heb onderstaande Lnummers, of heb ze gehad en deze bleven allemaal van mijn planten af:

L134
L201
L104
L411
 
Bedankt allemaal voor het antwoordt,eens kijken welke erbij past.

Die L201 daar ben ik wel gecharmeerd van,volgens mij een prachtige meerval.

groeten Teun.
 
L204 blijft ook wel van planten af. Die zit meer op het hout, dan op planten.
L134 heb ik ook gehad en bleven ook van de planten af. Die groeven wel veel.
De Lasiancistrus tentaculatus L194 die ik nu heb, blijven ook van de planten af.
 
L-333 blijft er ook vanaf.
Mijn L200 ook nog, maar ik twijfel of dat zo blijft..
De L-201 is mooi als ie jong is maar als ie ouder is wordt ie lelijker vind ik...
 
DeScheveninger zei:
Bedankt allemaal voor het antwoordt,eens kijken welke erbij past.

Die L201 daar ben ik wel gecharmeerd van,volgens mij een prachtige meerval.

groeten Teun.

De L201 is inderdaad een prachtig visje (Ik heb hem zelf ook), hij is ook wel goed verkrijgbaar en is 1 van de goedkopere Lnummers in aanschaf. Bij kwekers is hij al te krijgen voor �10.

Kijk wel even uit of je wel de echte L201 koopt, ik zie iemand op marktplaats die de veel voorkomende en goedkope Ancistrus aanbied als L201 zijnde.
 
De meeste l nummers blijven normaal gesproken wel van de planten af. Op een paar enkele na.
 
Ik heb de L114 10 jaar lang gehad, is nooit aan ook maar ��n plantje geweest, natuurlijk moet de bak wel groot genoeg zijn voor deze beestjes 🙂
 
Als ik niet regelmatig een stukje komkommer in de bak doe, dan houd mijn L201 erg van de plantjes.
 
Oke bedankt voor de info,ik denk dat ik er wel uitkomt welke lnummers het gaan worden,hoewel het er niet teveel worden aangezien ik maar een rio 300 hebt en ik denk dat het beter is dan voor 1 soort te kiezen.

3 of 4 moeten toch wel gaan toch?

Ik heb wel een 8 stuks corydoras julii als bodembewoners.

groeten Teun.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan