Wat is er nieuw

Welke makkelijke garnalen en niet te duur

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rens S.
  • Startdatum Startdatum
R

Rens S.

Guest
Hallo,
Ik heb nu al een paar maandjes Vuurgarnalen en wil een nieuwe soort maar welke zouden jullie mij aanraden het is een aquarium van 60 cm lang.
Gr. Rens

Crystal red garnalen zijn leuk en niet al te moeilijk 🙂

Het is in een andere bak ik zat ook te denker aan CR of tijgers etc.
Gr. Rens

Kijk je voor een groep crs met c gradatie,zijn goedkoop en kweken over het algemeen ook makkelijk.

Heb zelf Crystals.. Reds en Blacks door elkaar.. Bij Rendo zijn ze niet duur en de bezorging is perfect. Reguliere handel hier vraagt de hoofdprijs.
Lees je even in.. en bepaal wat je leuk vind.
60 cm is een prachtige maat voor een super garnalenbak.

Ff offtopic maar vergeet het steeds te vragen,wanneer kom jij een met een fotoalbum van je garnalen Mark? 😉

Seabait zei:
Ff offtopic maar vergeet het steeds te vragen,wanneer kom jij een met een fotoalbum van je garnalen Mark? 😉
Omdat ik lui ben 😉
Heb het zelf ook vaak bedacht dus zal er binnenkort wel aan beginnen..

kellemes zei:
Seabait zei:
Omdat ik lui ben 😉
Heb het zelf ook vaak bedacht dus zal er binnenkort wel aan beginnen..

Als Pasen en Pinksteren op 1 dag valt zei Mark volgens mij laatst nog hoor 😀 😉.

Tijgergarnalen zijn idd niet duur. 😉
gpwU9hKiZ_K_e4fbJTLIGMWeyooN8BIw.gif

hoi,

misschien een beetje late reactie, maar ik heb tijgergarnalen en die vind ik erg leuk. Is eerlijk gezegt ook mijn enige ervaring met garnalen. Bij mij zitten ze in een gezelschapsbak en doen het erg goed. Regelmatig kleintjes (hoewel niet vaak te zien, maar goed verstopt) en zwangere vrouwtjes. Kost compleet geen moeite, eten met de pot mee.

Geen idee meer hoeveel ze kosten in de aquariumwinkel. Misschien eens via Marktplaats? Als je interesse hebt, kunnen we kijken of je er een paar over kan nemen van mij. PM me dan maar even.

Ik weet niet of de TS nog zoekende is of al iets heeft aangeschaft.
De Tijgergarnaal is ook wel een leuke garnaal hoor.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan