Sara_Lucy Well-known member Lid geworden 3 januari 2022 Berichten 68 Leeftijd 36 12 januari 2022 #1 Hey Aquarianen, 1) Durft iemand me te vertellen welke soort Otocinclus dit is? en 2) Als alle rode fantoomzalmen die ik heb zo'n puntige rugvin hebben, zijn het dan allemaal mannen? Dank voor de hulp alvast!!
Hey Aquarianen, 1) Durft iemand me te vertellen welke soort Otocinclus dit is? en 2) Als alle rode fantoomzalmen die ik heb zo'n puntige rugvin hebben, zijn het dan allemaal mannen? Dank voor de hulp alvast!!
Van Egmond Well-known member Lid geworden 6 mei 2020 Berichten 686 12 januari 2022 #2 https://aquainfo.nl/artikel/otocinclus-vittatus-lda023/ voor de otocinclus.
Botia Well-known member Lid geworden 9 maart 2005 Berichten 14,834 Leeftijd 124 13 januari 2022 #3 De Otocincus lijkt een gezwel te hebben een paar mm achter het oog. het soort weet ik niet, Als al je Rode fantoomzalmen zo'n puntige rugvin hebben zijn het idd, allemaal mannen. Laatst bewerkt door een moderator: 13 januari 2022
De Otocincus lijkt een gezwel te hebben een paar mm achter het oog. het soort weet ik niet, Als al je Rode fantoomzalmen zo'n puntige rugvin hebben zijn het idd, allemaal mannen.
Topicstarter Topicstarter Sara_Lucy Well-known member Lid geworden 3 januari 2022 Berichten 68 Leeftijd 36 14 januari 2022 #4 Vandaag gekeken en ik denk dat het de foto is, in het echt gelukkig geen bultje te zien! En dank! Dat vermoedde ik al.
Vandaag gekeken en ik denk dat het de foto is, in het echt gelukkig geen bultje te zien! En dank! Dat vermoedde ik al.