Aagje Member Lid geworden 26 januari 2017 Berichten 16 Leeftijd 45 2 februari 2017 #1 Deze kreeg ik bij de bak, volgens een echinodorus maar ben er niet zeker van welke... Wie kan mij helpen?
Deze kreeg ik bij de bak, volgens een echinodorus maar ben er niet zeker van welke... Wie kan mij helpen?
Tiny_25 Well-known member Lid geworden 17 januari 2013 Berichten 770 2 februari 2017 #2 Is moeilijk te zien zo. In elk geval wel een Echinodorus-soort denk ik. Ze houden van een klei-bolletje bij de wortels ( moerasplant).
Is moeilijk te zien zo. In elk geval wel een Echinodorus-soort denk ik. Ze houden van een klei-bolletje bij de wortels ( moerasplant).
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 129,359 Leeftijd 60 Locatie Groningen 2 februari 2017 #3 Vrij mistig maar lijkt me ook zeker een Echinodorus. Misschien even via google wat foto s bekijken voor de juiste soort Echino.
Vrij mistig maar lijkt me ook zeker een Echinodorus. Misschien even via google wat foto s bekijken voor de juiste soort Echino.
Topicstarter Topicstarter Aagje Member Lid geworden 26 januari 2017 Berichten 16 Leeftijd 45 3 februari 2017 #4 De mist is een beetje weggetrokken... Ik denk een Echinodorus Osiris of Bleheri. De kleibolletjes zal ik bestellen.
De mist is een beetje weggetrokken... Ik denk een Echinodorus Osiris of Bleheri. De kleibolletjes zal ik bestellen.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 129,359 Leeftijd 60 Locatie Groningen 3 februari 2017 #5 Voor goede voedingscapsules kun je ook lid Backplay een pb sturen.