Wat is er nieuw

Welke plant?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Troeliewoelie
  • Startdatum Startdatum
T

Troeliewoelie

Guest
Soms heb ik het idee dat mijn visjes het niet zo goed naar hun zin hebben zonder plantjes dus zal ik mijn ruimte toch moeten opofferen voor een bosje groen! Wat groeit niet te snel en vinden de vissen toch leuk?

Liever ook niet te groot want ik neem er binnenkort een discusvis bij.

Ik had een kreeftje maar die knipte aan de vissen, als er een plantje in zit, zou ik er dan weer een kunnen nemen?
eq_GjADzfTHIlm0tkdMF3KaFmY6gbgQv.jpeg
 
Meen je dit serieus of zit je hier de zaak een beetje te kullen ??? Ooit van de slogan gehoord : Ban de kom ????

Goudvissen horen niet thuis in zo'n martelkamer, zorg asjeblief voor iets groters of probeer anders een beter tehuis voor ze te zoeken, want helaas moet ik zeggen dat dit niet kan, echt niet

PS

En vergeet die discus ook maar, die heeft een bak van minimaal 1,5 meter nodig
 
Volgens mij Nept ze de boel.
Of,HIJ.
Kam de bom!
 
Ze zitten er al best lang in hoor, denk dat ik de maanvis en goudvis nu zo'n 6 jaar heb allebei. Ze kunnen toch nog zwemmen? Daarom vraag ik hier welk plantje erbij kan, zodat het niet te vol wordt.
 
En daarbij, da's toch mooi zo'n volle bak? Beter dan een enorm aquarium met 1 gupje wat je met een vergrootglas moet zoeken.
 
De kleuterklas is vroeg uit vandaag.
 
Ik snap het niet? Wat is er mis met mijn vraag? Ik stel gewoon de vraag wat voor plant er het best bij kan... ik vraag het wel bij de dierenwinkel dan hoor.

Raar forum als jullie zo met mensen omgaan.
 
Helemaal niet.
Dus jij hebt zoveel vis in een vissenkom?
En dat vind jij normaal?

Dat aantal vissen,hebben anderen in een 1m bak.

Ga eens in een badkuip zitten.met een beetje water.
Zo,blijven zitten ,voor 3 jaar,.
 
Troeliewoelie zei:
Ik snap het niet? Wat is er mis met mijn vraag? Ik stel gewoon de vraag wat voor plant er het best bij kan... ik vraag het wel bij de dierenwinkel dan hoor.

Raar forum als jullie zo met mensen omgaan.

Ok geef ik ook zo'n soort antwoord : doe maar een plastic plantje, die groeien niet zo hard, heb je ook geen omkijken naar


Ik heb veel gezien in al die jaren dat ik hier op dit forum zit, maar dit slaat werkelijk alles. Als je dit normaal vindt dan ga ik nu een woord gebruiken dat ik maar zeer zelden heb gebruikt : Dierenbeulerij
 
Troeliewoelie zei:
Ze zitten er al best lang in hoor, denk dat ik de maanvis en goudvis nu zo'n 6 jaar heb allebei. Ze kunnen toch nog zwemmen? Daarom vraag ik hier welk plantje erbij kan, zodat het niet te vol wordt.


Al is de leugen nog zo snel
de waarheid achterhaald hem/haar wel.
 
Je hebt ze nu in een kom??
Is het volgende onderkomen een .......
Je hebt al eerder een topic gehad over de vissen van je zie ik net.

Hier wist je te melden dat ze een behoorlijke bak hadden en je had ze 4 jaar.
 
john,link werkt niet
Laat ook maar,wat een raar persoonage.
 
Had het al gezien,rikketikketik,wie ben ik
 
Denk dat het wel duidelijk is... 😀

Internet-Trolls-Experience-Meaning-by-Provocation-and-Humiliation-iPredator--300x300.png
 
Ja dit zijn nog dezelfde vissen, toen waren ze 4 jaar en nu 6. De axolotl is wel jonger, een half jaartje denkik. En nou ik dacht dat dit een flinke kom was... voor een bak van een halve of een hele meter heb ik echt geen plek hoor.

Een plastic plantje doe ik liever niet, daar hebben de vissen niet zoveel aan denk ik.

Maar ik merk al dat ik hier geen serieus advies ga krijgen... jammer. Ik haal morgen wel gewoon een plantje wat ik leuk vind en dan knip ik hem wel als hij te hard groeit.
 
En ik ben een zij.
 
dit kan ik gwn niet geloven..........
 
Beste Troeliewoelie,
jij vraagt serieus advies over een plantje voor in de goudvissenkom???
Er zijn al diverse mensen hier die hun ongeloof hebben geuit over de hoeveelheid vissen die er in de kom zitten. Nog maar niet te eginnen over of een kom al dan niet goed is.
Als ik jou was dan zou ik deze reacties ter harte nemen en zorgen dat de vissen snel een ander onderkomen gaan krijgen.
En een discusvis kun je niet menen. Al trekt iedereen hier het in twijfel of dit topic wel serieus is.Kun je je zulke reactie voorstellen met zo n vissenbestand??
Als dit topic wel serieus is bedoeld dan zou ik echt snel die vissen groter gaan onderbrengen. Verder maak ik er ook geen woorden meer aan vuil.
 
Als je toch naar de dierenwinkel gaat voor een plantje kun je misschien nog een koppel Astronotus ocellatus erbij zetten.

Tevens zie ik dat je nog geen vissen voor de bovenste laag hebt. Ik denk dat er nog wel ruimte is voor een paar bijlzalmen (misschien wel 30) :help:
 
of nog een paar garnalen, want ja, die eten vuil hee 😛
nu ga ik hier echt niet meer naar kijken want ik kan me aan deze dingen echt kapot ergeren
 
Dacht echt dat dit een grapje was?? Waarschijnlijk nog nooit 1 woord op dit forum gelezen! En vooral een discus erbij doen die verlangt een bak van ongeveer 1 METER 50!!! Hoe oud ben je 5 ofzo?
Vissenkommen moeten verboden worden jou goudvissen kunnen in een fatsoenlijke bak wel 30cm worden!

Blijf toch van mening dat dit geen serieus topic kan zijn! Tenzij ts idd 5 jaar is.......dit slaat werkelijk neregns op.

Troeliewoelie hoe zou jij het vinden om de rest van je leven in een dixi toilet te zitten waar je je alleen in kunt omdraaien. Dit doe jij je vissen aan.....
 
Ik heb nog net genoeg vertrouwen in de mensheid om niet te geloven dat iemand zo dom/ignorant is om deze vissen in een kom te zetten. I call shenanigans!
 
Maar goed, laten we er dan even van uit gaan dat dit serieus bedoeld is en TS ter goeder trouw is , dan even hier een heel serieuze reactie :

Zoals je hierboven als enigszins vernomen hebt kan dit echt niet. Wist je bijvoorbeeld dat in Duitsland viskommen verboden zijn ??? Ze mogen daar niet meer verkocht worden omdat het pure dierenkwellerij is om daar vissen in te houden, en zeker goudvissen. Als je ze in zo'n kom houdt gaan ze van binnen helemaal vergroeien en kunnen ze nooit meer fatsoenlijk leven. Misschien moest je dit maar eens lezen : http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1115522

En Maanvissen en Discusvissen hebben een bak nodig van minimaal 1,50 meter en zijn bovendien tropische vissen terwijl de goudvis gewoon hier in de vijver gehouden kan worden (en daar hoort hij eigenlijk ook thuis) bij temperaturen ver beneden de tropische waardes.

Als ik jou was zou ik me dus nog maar eens flink achter de oren krabben of je hiermee wel door wil gaan op deze manier. Want anders zal ik moeten herhalen wat ik hierboven ook al geschreven heb : Dierenbeulerij

Jij bent nu aan zet en ik hoor graag een reactie
 
Ik geloof echt niet dat het mogelijk is om al zes jaar zo vissen te houden. Lijkt mij een typisch gevalletje puberaal gedrag/aandacht te kort.
 
Doe er een beetje Fitonia in, dat is een leuk plantje wat het altijd goed doet in een aquarium. Vind je de bak trouwens niet wat leeg, ik denk dat een pangasius erbij erg leuk is.

🙄
 
Troll. Iemand zit hier te stangen!!!!
 
Het mag misschien een grap zijn, tenminste dat hoop ik.
Maar het feit is wel dat er op die foto toch echt een aantal vissen in een kom zitten, die niet eens bij elkaar in horen/passen.

Hoe zit dat?
 
Tja, welk een kronkel moet je hebben,om zoiets te doen/verzinnen?
 
En iedereen maar reageren in dit topic, en de ts zich krom lachen hoe ze een half forum over de zeik krijgt en ook nog volop in de belangstelling staat.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan