Welke song vind jij prachtig op de ochtend?

Friesian

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 februari 2020
Berichten
5,103
Locatie
2e boom, 4e tak rechts.
Iedereen heeft wel zijn/haar favootjes op de vroege ochtend om van te genieten. Die van mij is..


Waar genieten jullie van?
 
Brulpiepertje lukt niet. Ben benieuwd of dit wel lukt.
 
Het geluid van de stilte!
Even rustig wakker worden, niks meer dan de vogels die fluiten buiten.

Lukt alleen zelden net 2 van die kletszieke kinderen in huis :LOL:
 
Muziek is geen lawaai.
Muziek is een met zorg samengesteld samenspel van klanken.

En slechte muziek bestaat niet.
Er zijn artiesten waarbij ik de radio subiet op een ander kanaal zet als ik ze hoor.
Maar ze trekken wel 3 avonden achterelkaar de Ziggo Dome vol.
Als het slechte muziek was geweest hadden ze de bejaardensoos nog niet eens vol gekregen.

Lawaai is onaangenaam geluid dat óók nog eens met een te hoog volume tot je komt op een ongeschikt moment.
Ook daar is geen voorbeeld van te geven, want de één zoekt oordopjes bij een opstijgend vliegtuig en de ander zijn camera
Maar in de ochtend ben ik een echte radioconsument.
Ik wil op de hoogte gesteld worden van wat was en komt, afgewisseld met muziek.
"Plaatje Praatje" dus .
 
Ach er is zoveel moois.

Vroege ochtend of later op de dag maakt me niet zoveel uit. Meestal wat rustige muziek. Liefst geen zang erbij en als dat wel moet dan liefst van een dame.
Meer love songs eigenlijk.
 
Sochtends houd ik meestal van rustgevend muziek, iig voor mij rustgevend,

Dit bv
 
Ik hou nogal van film muziek. Deze track speel ik nog wel eens in de ochtend.


Of deze:
 
Sochtends houd ik meestal van rustgevend muziek, iig voor mij rustgevend,

Dit bv

Fijne muziek inderdaad. Al zou ik dat liever s avonds laat met een goed glas rood wijn opzetten ?? Samen in de lijst met Neil Young ☺️
 
In de ochtend word ik het liefste gewekt door de zon en de kwetterende vogeltjes.

Zodra ik in de auto zit begin ik het liefste met rustige film muziek zoals bijvoorbeeld Game of Thrones :)
Of als ik wakker moet worden gewoon Rammstein ?
 
Wordt altijd wakker met 't gelul van radio 1 tegenwoordig. Had eerst muziek maar is een keer per ongeluk op 1 geschoten en vond het wel lekker wakker worden eigenlijk. En nu ik tijdelijk met de auto naar 't werk ga vind ik 't altijd wel erg genieten als ze Radar Love (GE) draaien :DD.
 
Terug
Bovenaan