Wat is er nieuw

Welke stenen in een taiwan bee bak?

• Onderwerp starter Onderwerp starter veerke
  • Startdatum Startdatum
V

veerke

Guest
Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe bak opgezet (100x50, Lxh). In de bak zit al een zwarte pH verlagende bodem, en ik had nog ergens een stuk wortelhout liggen, alleen kwam ik er vandaag achter dat die blijft drijven. Nu dacht ik om het stuk vast te zetten tussen stenen. Maar welke stenen zijn geschikt voor een taiwan bee bak? Grijsachtige rots stenen vind ik wel mooi, alleen de ardenner breuksteen geeft volgens velen kalk af.? Heeft iemand suggesties? De stenen moet uiteraard de waterwaarden zo min mogelijk (niet) be�nvloeden.
Alvast bedankt 🙂

dragonstone/drakensteen.

geeft geen tot heel weinig stoffen af aan het water, gebruik het ook in mijn nano cube met ph/kh bodem.

Toevallig net binnen gekregen, twee stuks dragonstone voor mijn king kong garnaaltjes 😀
Erg mooie stenen.

Ok� bedankt!
Mag ik vragen waar je die hebt gehaald? Aquaplantsonline?

heb ze hier besteld

http://www.azaqua.nl/

en heb later nog een paar bij Diebo vandaan gehaald.

standaard petsplace enzo heeft ze eigenlijk nooit in het assortiment, dus als je ze zelf graag eerst wilt zien/uitzoeken zul je bij een grotere aqua zaak moeten gaan navragen.

Je bak is net opgestart dacht ik en moet toch nog indraaien. Waarom wacht je niet tot het gewoon is ingewaterd?
Of wil je de stenen permanent in de bak laten staan?
Zelf heb ik wel Lavasteen in de bak met de TB.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan