Wat is er nieuw

Welke Testkoffer?

Jacob3782

Member
Lid geworden
27 maart 2021
Berichten
5
Leeftijd
61
Korte vraag welke testkoffer raden jullie mij aan colombo of jbl?
 
Ach de zon schijnt dus ik zou zeggen bestel die van Colombo want die is vrij compleet en aantrekkelijk geprijsd 😉
 
Hier schijnt de zon ook maar dan wel achter dikke wolken. Bovendien komt er neerslag uit en is het koud. Na dit weerbericht raad ik je de Colombo koffer aan. Daar zit eigenlijk alles wel zo'n beetje in wat je nodig zou kunnen hebben en is, niet onbelangrijk, wat voordeliger dan de JBL koffer.
 
persoonlijk vind ik de JBL koffer een stuk prettiger werken, gebruikte materiaal is ook wat degelijker.

maar Colombo koffer doet ook zijn ding.
 
Nou hier ook zon, en ben het zonnetje in huis dus mijn duit in het zakje: een colombo koffer omdat de meeste tests heel makkelijk af te lezen zijn, duidelijker dan bij andere merken
 
Hier schijnt de zon ook maar dan wel achter dikke wolken. Bovendien komt er neerslag uit en is het koud. Na dit weerbericht raad ik je de Colombo koffer aan. Daar zit eigenlijk alles wel zo'n beetje in wat je nodig zou kunnen hebben en is, niet onbelangrijk, wat voordeliger dan de JBL koffer.
Gelet op onze weerberichten kun je deze koffer het gehele jaar door prima gebruiken 😉
 
En de Wespro koffer?
Bestaat niet meer helaas. Maar inderdaad dezelfde als de Colombo. En ook superfish is dezelfde, alleen dan zit er geen losse kleurenkaart, maar is er een sticker op de koffer geplakt met de kleuren.

Zelf gebruik ik ook de Colombo testkoffer 🙂 doet wat tie moet doen en alle basis zit erin.
 
Wesdijk biedt nu ook de Colombo koffer aan.
Helaas zijn de losse testflesjes niet meer te krijgen. Als de GH test op is zou ik nu helaas een hele nieuwe koffer moeten aanschaffen of toch eens kijken of ik die elders kan verkrijgen.
 
Helaas zijn de losse testflesjes niet meer te krijgen. Als de GH test op is zou ik nu helaas een hele nieuwe koffer moeten aanschaffen of toch eens kijken of ik die elders kan verkrijgen.
Bij aquastorexl zijn losse colombotests te krijgen, nou ja, te kopen.
 
Ik heb ook die koffer en als er iets op is dan koop ik er een setje druppels bij om de koffer mee aan te vullen.
 
Bij aquastorexl zijn losse colombotests te krijgen, nou ja, te kopen.
Goed om te weten dat ze daar los te koop zijn. Ik heb de website bekeken en het lijkt goedkoper te zijn om een nieuwe colombo koffer te kopen dan om 3 losse druppeltest navullingen te kopen. Voor hetzelfde bedrag krijg je er dan ook de andere testen bij nieuwe regens, spuitje, kleurenkaart etc. Ik denk toch dat een nieuwe koffer aanschaffen meer waard voor het geld is dan de losse flesjes te bestellen.
 
Ik denk ook dat dit afhangt van hoeveel nieuwe je moet kopen. Zelf gebruik ik de kh veel en dan koop ik alleen een doosje met de kh test.
 
Voor hetzelfde bedrag krijg je er dan ook de andere testen bij nieuwe regens, spuitje, kleurenkaart etc
ja, je moet inderdaad afwegen of je een hele koffer koopt en wellicht testjes over houdt, of losse erbij koopt. Overigens zit er bij een losse test wel een maatbekertje en kleurenkaart bij en bij nitraat en fosfaat ook (de poeder plus) een schepje. Dus alleen geen spuitje.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan