Welke verlichting en waar kopen?

D

Dordrecht

Guest
Ik zoek mij rot naar betaalbare verlichting voor mijn 240 liter bak van 125 cm.

Ik heb wel iets gevonden op marktplaats.

een armatuur voor 2x 38 watt voor � 60,00. (110 cm)

Ik heb geen idee hoeveel watt ik nodig heb????
 
Voor een bak met een redelijke hoeveelheid planten in een niet te hoge bak kun je rekenen met zo'n 0,5 watt per liter.
 
Is een sluierstaart bak met paar plantjes.. niet veel planten.
 
3a 4 stuks cool wit 10 Watt LED bouwlampen. kopen op Ebay ( duitsland ). ben je voor 40 - 50 euro klaar. En heel mooi licht.
 
Boris69 zei:
3a 4 stuks cool wit 10 Watt LED bouwlampen. kopen op Ebay ( duitsland ). ben je voor 40 - 50 euro klaar. En heel mooi licht.

He Mede schapenkop.. :thumbs:

Heb je daar een creditcard voor nodig?
Ben wel benieuwd hoe dat er bij jou uit ziet.
 
haha , zie het nu pas inderdaad, dordrecht.

paypal betalen. sommige vooraf overschrijven. Ik heb het nu als extra verlichting , maar had het boven een andere bak als volledige verlichting. Geeft een hoop licht en hele mooie schittering.

http://www.ebay.de/itm/1x-10x-20x-12V-2 ... =undefined

kosten 21 euro voor 4 stuks. ex verzendkosten. Vind je het niks achteraf , gebruik je ze gewoon ergens anders voor. toepassingen zat te bedenken.
 
Beetje erg groot ..haha

Ze moeten onder mijn kap komen..

Ik heb denk ik al iets gevonden wat ik vroeger ook had..

2 arcadia voorschakel armaturen.
Kan er aan nog meer komen..
 
onder een kap gaat inderdaad wat moeilijker.....
 
Mooie voordelige oplossing voor boven een volglas bak!
 
ja.. inderdaad

weet alleen nog niet welke tl ik moet halen?

welke kleur en hoeveel watt moet er komen?



gaat om een 125 cm bak van 45 cm hoog met sluiers en wat waterpest.
 
HVP AQUA: voor en door de aquariaan

Wij zijn HVP AQUA, leverancier en producent van LED verlichting speciaal voor het aquarium. Wij zijn de enige LED leverancier die rekening heeft gehouden met de wensen van Malawi aquarianen. De kleuren van Malawi vissen zijn prachtig, wij kunnen die kleuren nog spectaculairder laten ogen. Hoe? Door de juiste kleuren in de verlichting te gebruiken. Wij zijn bijvoorbeeld de enige leverancier die blauw/witte leds hebben, ook 10.000K LEDs worden niet veel aangeboden.Voor het simuleren van dag en nacht hebben wij de voordeligste professionele optie van de Benelux. Onze producten worden allemaal geleverd met 2 jaar garantie. Mocht er iets niet naar behoren werken, dan krijg je gewoon een nieuwe. Zonder problemen! Daarbij zijn wij de voordeligste van de Benelux!

Op onze website hebben we verschillende aquaria voorbeelden met de verschillende soorten LED verlichting. Op de website kan je tevens aankopen doen, daarnaast hebben we meer dan 10 dealers in Nederland en Belgi�. Voor advies en vragen kan je bij hen of ons terecht.

Website: http://www.hvpaqua.nl
Email: info@hvpaqua.nl
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7kGyUnZn34Y
 
het worden geen leds..

Staat duidelijk dat ik voor TL verlichting ga..
 
Terug
Bovenaan