Wat is er nieuw

Welke verlichting zou ik gebruiken voor mijn 60x30x30 volglas aquarium?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Arend
  • Startdatum Startdatum
A

Arend

Guest
Hallo

Ik ben op zoek naar een led licht voor mijn 60x30x30 volglas aquarium. Ik zou graag zonder kap werken dus zoek ik een led lamp die je kan bevestigen met klemmen aan de zijkant. De lfs heeft deze niet dus ik zou graag eens horen of jullie enkele adresjes of webshops kennen. Mvg. ( op de foto staat mijn nieuw aquarium 😛
 

Bijlagen

  • 20190623_140252_HDR.jpg
    20190623_140252_HDR.jpg
    142.6 KB · Weergaven: 111
Heeft een nadeel.
vsen springen er uit. water verdampt sneller.
kap goedkoper.
 
Wat wil je er aan uitgeven, Wat wil je met de bak gaan doen?
alleen vissen en een paar plantjes , veel planten en veel vissen, of een plantenbakje?
 
Zijn wel meerdere armaturen te krijgen met pootjes op diverse Chinese webshops of China import resellers als vidaxl
Denk dat de meeste mensen hier mooie resultaten hebben met de chihiros lampen
 
gekocht bij wish.com, is op allerlei lengtes te koop voor en kwart van de vraagprijs in NL en 100% waterdicht
 

Bijlagen

  • bak6-mei2019.jpg
    bak6-mei2019.jpg
    380.9 KB · Weergaven: 223
Heeft een nadeel.
vsen springen er uit. water verdampt sneller.
kap goedkoper.

Dat hoeft niet. Wij gebruiken clips van dennerle cubes en zelfgezaagde kunststof plaatjes. Ideaal.
 
Tja. of hij dat kan.
Weet niet wat zijn kunde is.
 
Alvast bedankt voor de tips iedereen!



gekocht bij wish.com, is op allerlei lengtes te koop voor en kwart van de vraagprijs in NL en 100% waterdicht

Ik heb nu ook eentje op wish besteld. Had honderd recensies en werd over het algemeen goedgekeurd. Hopelijk duurt het niet te lang tegen dat het geleverd wordt.
 
Wel een beetje op de kleur gelet? veel van die lampen hebben alleen witte en blauwe led's
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: zo even lekker gewandeld
      Terug
      Bovenaan