Wat is er nieuw

Welke vis heb ik gekregen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Han-Cla
  • Startdatum Startdatum
H

Han-Cla

Guest
Van buren heb ik een paar vissen gekregen, ivm lek aquarium.
Maar wat voor vissen zijn het, welke bakmaat horen ze in en kunnen er garnaaltjes bij?

Alvast bedankt!

2015-09-29%2018.07.07.jpg

De bovenste is een Melatonia boesemani volgensmij, die hebben een bak van 1,50 meter nodig.
Die daar onder zijn Keizer/Kerri tetras, die hebben een bak van 1 meter nodig.
Ik zou er geen garnalen bij zetten op japonicas na, die zijn namelijk wat groter.

Dank je wel.

OK, dan zitten ze bij mij dus verkeerd.
Omdat ze net hierheen verhuist zijn, heb ik mijn babyguppen overgezet in mijn grote bak van 60cm en deze vissen in de kleine bak van 40cm.
Ik moest ze nl even kwijt, aangezien ze in een bakje uit het lekke aquarium hierheen verhuist zijn en dit aquarium dus al ingedraaid was.

Wat kan ik nu het beste doen, aangezien ze nu dus in een veel te klein aquarium zitten en ik nog geen zicht heb op een grotere...

(Mocht er iemand in Sneek of omgeving zijn die ze wel kwijt kan, dan mag je ze komen afhalen)

Han-Cla zei:
Wat kan ik nu het beste doen, aangezien ze nu dus in een veel te klein aquarium zitten en ik nog geen zicht heb op een grotere...

(Mocht er iemand in Sneek of omgeving zijn die ze wel kwijt kan, dan mag je ze komen afhalen)

Goed verzorgen totdat je iemand vind die wel een goed aquarium heeft. De dierenwinkel zal ze wel niet willen hebben.

Maak anders een advertentie op marktplaats, of hier inderdaad.

Kunnen ze bij guppen?
Anders geef ik ze aan een vriendin, tot ik mij. Grote bak heb opgespaard

Een Melanotaenia boesemani vrouwtje en kerritetra's. Bij Guppen zou ik het niet geheel aandurven.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan