welke vis is dit?

  • Onderwerp starter Kayleigh1330
  • Startdatum
K

Kayleigh1330

Guest
algen-eter.1679


mijn vader heeft opeens deze vis in het aqarium ,alleen weten we niet welke vis dit is.
mischien weten jullie dit?

algen eter.jpg
 
Opeens? Suggereerde je dat het zelf ingesprongen is :D
 
Ancistrus cf cirrhosus kweekvariant waarschijnlijk een vrouwtje
 

Als je eens een stuk hout of steen met holtes erin overneemt van iemand anders, dan willen ze best meeliften. En ze kunnen nog dagenlang overleven uit het water, mits de temperatuur en vochtigheid redelijk blijft.....
 
Zo verkocht ik een holle boomstam , in natte kranten verpakt.
Zat er ook nog 1 in, met eieren.
Verassing.
 
Zo verkocht ik een holle boomstam , in natte kranten verpakt.
Zat er ook nog 1 in, met eieren.
Verassing.
Ha die Bertus. ik heb je al gemist! vakantie geweest?
 
Opeens? Suggereerde je dat het zelf ingesprongen is :D
nou hij komt tussen de planten of iets weg want mijn vader houd helemaal niet van dit soort vissen en hij heeft hem echt niet zelf gekocht.....
 
:S:S

Ik neem aan dat hij deze heeft gekocht:)

nee heeft die dus niet , hij heeft vissen en planten gekocht , maar deze vis absoluut niet want hij houd niet van dit soort vissen . :)
 
Houden weel de bodem schoon, he.

Anders op een af e halen forum zetten.
Of terug brengen. waar hij het gekocht heeft.
 
als je niet ver van Amsterdam woont wil ik het anders wel :)
 
"Als je eens een stuk hout of steen met holtes erin overneemt van iemand anders, dan willen ze best meeliften. En ze kunnen nog dagenlang overleven uit het water, mits de temperatuur en vochtigheid redelijk blijft..... "

Klopt.

Toen ik verhuisde merkte ik bij het uitvangen dat ik van de 2 geen enkele Ancistrus meer over had.
Totdat ik de achterwand wilde wegleggen, toen zaten ze dus allebei aan de achterkant van de achterwand vastgezogen. Al ruim een uur, maar toen ze in het water vielen zwommen ze allebei doodleuk weer weg .....
 
"Als je eens een stuk hout of steen met holtes erin overneemt van iemand anders, dan willen ze best meeliften. En ze kunnen nog dagenlang overleven uit het water, mits de temperatuur en vochtigheid redelijk blijft..... "

Klopt.

Toen ik verhuisde merkte ik bij het uitvangen dat ik van de 2 geen enkele Ancistrus meer over had.
Totdat ik de achterwand wilde wegleggen, toen zaten ze dus allebei aan de achterkant van de achterwand vastgezogen. Al ruim een uur, maar toen ze in het water vielen zwommen ze allebei doodleuk weer weg .....
Ancistrus kunnen redelijk lang buiten warer leven.
 
Terug
Bovenaan