J
J66
Guest
weet iemand welke vis dit is?
Deze Glasbaarzen mogen wel verkocht worden want ze zijn niet genetisch veranderd. De verf wordt er gewoon ingespoten. Verder zijn deze visjes zeer gevoelig voor witte stip en verlangen brakwater.owjee, dit wist ik nog niet. maar wat ziet hij er gaaf uit he! ik onderzoek nu of de PARAMBASSIS SIAMENSIS wel door de beugel kan, die is ook mooi
Die zijn bijna niet te krijgen. Het is een saai gekleurde vis, zeer gevoelig en ook nog een brakwatervis. Dit is voor een dierenzaak niet interesant.Maar als iemand een niet gemanipuleerd Siamensis aanbied is het toch okay? of zijn die gewoon niet te vinden in NL?
Okay, ik ben om, ik ga opzoek naar een andere vis, bedankt voor de reacties!
Is echt doorzichtig en vind dat zelf ook wel wat hebben.
Nog een soort die dat heeft,
http://aquariumvissen.net/kryptopterus-bicirrhis-indische-glasmeerval/
Deze vis is niet genetisch gemodificeerd maar ingespoten met kleurstof.Ik vind het zonder modificatie eigenlijk ook een mooie vis. is hij nu werkelijk doorzichtig of lijkt dit nu zo?
Ik vind het zonder modificatie eigenlijk ook een mooie vis. is hij nu werkelijk doorzichtig of lijkt dit nu zo?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.