S
Spikerwyfke
Guest
Wie kan mij vertellen welke vissen dit zijn?
Gaat om het roze visje.
Gaat om het roze visje.
de buurman zei:en de vis op de 2e foto is een discusvis, dit is absoluut geen soort voor beginners en zijn al helemaal niet geschikt om te combineren met de danio's aangezien de danios op kamertemperatuur moeten en discussen moeten rond de 28 of 30 graden zitten
Botia zei:Er is ook maar ��n groothandel die deze dieren maar blijft importeren terwijl het dus helemaal niet mag. Wettelijk (heel zwart/wit)gezien is je vriend dan ook in overtreding om deze vissen in zijn bezit te hebben.
Zou me niet verbazen als dat slechts steeksproefgewijs is.Ludger zei:Botia zei:Er is ook maar ��n groothandel die deze dieren maar blijft importeren terwijl het dus helemaal niet mag. Wettelijk (heel zwart/wit)gezien is je vriend dan ook in overtreding om deze vissen in zijn bezit te hebben.
Maar bij aankomst in Nederland worden de vissen toch gecontroleerd door een of andere instantie? Tenminste, daar heb ik ooit eens een filmpje over gezien.
Aan de hand van wat? een verzendlijst?jeroenw zei:Klinkt als een glowfish.
Vis import wordt steekproefsgewijs gecheckt maar danio's krijgen wel extra aandacht
Spikerwyfke zei:Je moet dat ook maar net weten dat zo�n vis verboden is, heb hem de foto gestuurd, de zijne zijn niet gestreept maar egaal zei hij en lichter van kleur.
De winkel had gezegd dat het een nieuwe soort was en ze dr ook in blauw en groen kwamen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.