Brandonvds
Active member
Beste aquaforumleden,
Onlangs heb ik een 130x40x50 260 liter aquarium aangeschaft.
Met als visbestand:
Blauwe maanvis scalare 2x
botia lohachata 2x
Pimelodus pictus 2x
Die ik eerst in me 80 cm bak had zitten
Congozalm 2x
Corydoras schwartzi 3x
Corydoras paleatus 1x
Corydoras albino 2x
Albino algemvreter 1x
Grote algenvreter 1x
Zwarte fantoomzalm 1x
Clown botia 1x
ik denk siamese algeneter of prachtvin algeneter 2x
Deze zaten bij het aquarium.
De bak is gevuld met best veel drijfhout/kienhout en planten en dus veel mogelijkheden om te schuilen.
Hier wilde ik als het kan graag nog 2/3 arius seemani en een zwarte mesvis aan toevoegen.
Verder heb ik nu een lege 80x35x40 120liter aquarium waar ik graag een scholtje van 10 ballon mollys in wil doen en nog een paar scholtjes leuke vissen die hier mooi bij passen.
Welke vissen zouden jullie aanraden.
Zat te denken aan scholtje guppen maar heb geen zin om dalijk 1000 guppen te hebben, of valt dat ook wel mee.
En bij aquariumspeciaalzaak in de buurt hebbem ze kogelvissoort waarvan ze garanderen dat ie vredig bij andere vissen kan zitten. Klopt dit ook of is dat tog beter af te raden?
Groeten
Brandon
Onlangs heb ik een 130x40x50 260 liter aquarium aangeschaft.
Met als visbestand:
Blauwe maanvis scalare 2x
botia lohachata 2x
Pimelodus pictus 2x
Die ik eerst in me 80 cm bak had zitten
Congozalm 2x
Corydoras schwartzi 3x
Corydoras paleatus 1x
Corydoras albino 2x
Albino algemvreter 1x
Grote algenvreter 1x
Zwarte fantoomzalm 1x
Clown botia 1x
ik denk siamese algeneter of prachtvin algeneter 2x
Deze zaten bij het aquarium.
De bak is gevuld met best veel drijfhout/kienhout en planten en dus veel mogelijkheden om te schuilen.
Hier wilde ik als het kan graag nog 2/3 arius seemani en een zwarte mesvis aan toevoegen.
Verder heb ik nu een lege 80x35x40 120liter aquarium waar ik graag een scholtje van 10 ballon mollys in wil doen en nog een paar scholtjes leuke vissen die hier mooi bij passen.
Welke vissen zouden jullie aanraden.
Zat te denken aan scholtje guppen maar heb geen zin om dalijk 1000 guppen te hebben, of valt dat ook wel mee.
En bij aquariumspeciaalzaak in de buurt hebbem ze kogelvissoort waarvan ze garanderen dat ie vredig bij andere vissen kan zitten. Klopt dit ook of is dat tog beter af te raden?
Groeten
Brandon