Welke vissen kunnen er bij sluierstaarten en/of goudvissen


Ik haal dit topic graag weer even naar boven.


Hier was ik nog even nieuwsgierig naar. Welke heb je precies zitten? Is dat een Beaufortia? Een Sewellia? Of een andere soort?

Vind dit wel een erg leuk visje, en ben me eens aan het oriënteren. Was benieuwd of meer mensen ervaringen hebben met deze soort bij sluiers, en daar misschien iets over willen vertellen. Lees er graag meer over!
Heb je hier iets aan? De wetenschappelijke naam. Is echt een grappig en slim dier. Hij zit al op zijn voerschijfje te wachten tweemaal per week na de waterwissel. Die plak ik aan het glas voor hem. Daar eet hij samen van met de sluiers en als ze hem te opdringerig worden gaat hij er gewoon helemaal overheen zitten haha.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2022-08-19-11-12-26-394_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg
    Screenshot_2022-08-19-11-12-26-394_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg
    249.2 KB · Weergaven: 60
Heb je hier iets aan? De wetenschappelijke naam.
Jaaaa, dank je wel!! Top!
Die Sewellia en Beaufortia zijn beiden ondersoorten van de Balitorinae zie ik nu. Daar zitten wat verschillen tussen, weet je toevallig welke ondersoort je hebt zitten? Ik overweeg nu zelf de Sewellia Lineolata. Maar ik zag dat Hornbach de Beaufortia verkoopt, mogelijk is dat degene die je hebt zitten?

Hij zit al op zijn voerschijfje te wachten tweemaal per week na de waterwissel. Die plak ik aan het glas voor hem. Daar eet hij samen van met de sluiers en als ze hem te opdringerig worden gaat hij er gewoon helemaal overheen zitten haha.
Geniaal, haha. Welke schijfjes zijn dat?
 
Jaaaa, dank je wel!! Top!
Die Sewellia en Beaufortia zijn beiden ondersoorten van de Balitorinae zie ik nu. Daar zitten wat verschillen tussen, weet je toevallig welke ondersoort je hebt zitten? Ik overweeg nu zelf de Sewellia Lineolata. Maar ik zag dat Hornbach de Beaufortia verkoopt, mogelijk is dat degene die je hebt zitten?


Geniaal, haha. Welke schijfjes zijn dat?
Ik durf het niet te zeggen, maar heb hem wel bij Hornbach gekocht inderdaad. Op de foto staat het voer. Dat kun je tegen het glas plakken, heel fijn.
 

Bijlagen

  • IMG_20220819_212501.jpg
    IMG_20220819_212501.jpg
    106.1 KB · Weergaven: 53
Super fijn dat je een foto hebt gemaakt! Dank je wel @MyDusty89!
Ik zal het eens gaan testen hier in de bak, kijken of het niet gelijk verzwolgen wordt door die zwemmende pacmen ;).
 

Terug
Bovenaan