Wat is er nieuw

Wie ben ik?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zanziee
  • Startdatum Startdatum
Z

Zanziee

Guest
Hallo allen,

iemand enig idee wie dit is?

853833_0_82_dsc_0500.jpg

Bedankt!

Ocellated Synodontis?

Synodontis njassae .Keilhack, 1908
Common Name(s) Malawi Spotted Syno
Lake Malawi Syno
Type Locality Lake Malawi [Lake Nyasa], near Langenburg, Tanzania.
Pronunciation sin oh don tiss - ni ASS ay
Etymology Synodontis: From the Greek syn, meaning together, and odontos, meaning tooth; in reference to the closely-spaced lower jaw teeth. Named for the old name of the lake of origin, Nyassa, which is now called Lake Malawi.

The genus Synodontis - Planet Catfish

Synodontis acanthomias - Click for species page. S. acanthomias (i:12, k:7);
Synodontis acanthoperca - Click for species page � S. acanthoperca (i:3, k:0) ...
www.planetcatfish.com/synodontis

6e rij van boven,dan ENA laatste rechts.

Lijkt me in ieder geval niet geschikt voor een 60cm bakje, kunnen erg groot worden.

Hij zit nu tijdelijk in een 60 cm bakkie.. Helaas. Ik heb een aquarium opgehaald in de buurt (120cm), helaas stond het aquarium al een nacht leeg / uit. Het binnen filter heeft niet meegedraaid, stond al zeker 24 uur uit. Heb ze nu tijdelijk in een 60 cm bak zitten tot iemand ze komt ophalen bij mij. Met een klein filter (ingedraaid), alleen is de belasting denk ik te hoog op het filter, dus ververs dagelijks. Ik weet dat ze niet goed zitten, ze staan ook bij aangeboden. Hoop dat iemand ze snel op kan halen, vind het zielig dat ze nu in een te kleine bak zitten.

http://www.planetcatfish.com/common/spe ... es_id=1466 deze dus?

Heeft inmiddels een ander huisje gevonden, zit nu bij mensen paar straten verder op in een mooie 120 cm bak.

Zanziee zei:
Hij zit nu tijdelijk in een 60 cm bakkie.. Helaas. Ik heb een aquarium opgehaald in de buurt (120cm), helaas stond het aquarium al een nacht leeg / uit. Het binnen filter heeft niet meegedraaid, stond al zeker 24 uur uit. Heb ze nu tijdelijk in een 60 cm bak zitten tot iemand ze komt ophalen bij mij. Met een klein filter (ingedraaid), alleen is de belasting denk ik te hoog op het filter, dus ververs dagelijks. Ik weet dat ze niet goed zitten, ze staan ook bij aangeboden. Hoop dat iemand ze snel op kan halen, vind het zielig dat ze nu in een te kleine bak zitten.

http://www.planetcatfish.com/common/spe ... es_id=1466 deze dus?

Nee, Synodontis njassae

Malawi meer.

Lake Malawi [Lake Nyasa], near Langenburg, Tanzania.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan