Wat is er nieuw

Wie doet dat nog meer ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sharon_xx
  • Startdatum Startdatum
S

Sharon_xx

Guest
Hallo , ik voer natuurlijk mijn vissen dagelijks , maar ik ben ben echt iemand die graag alles op een rijtje zet , nu zet ik vaak in een word bestand wanneer hoelaat en wie of wat ik voer , nu ben ik benieuwd of er nog iemand is die dat doet ?

Nee,ik voer op verschillende tijdspanne.
Kan uur eerder zijn,of uur later.

Voer dan vlokvoer, en uur later diepvries.

Nee het is echt willekeur,bij mij.
Ik heb wel jaren de waterwaarden genoteerd.Onderhoud van filters, waterwissels etc etc.

Ja ik voer ook om verschillende tijden maar vind het fijn om te weten wanneer ik bijvoorbeeld voor het laatst gevoerd heb.

Dat is verstandig.hoor.

Kan je nooit missen.

Want ook een vis kan je overvoeren toch ??

Daarom wil ik graag bij houden wanneer ik voer , dan kan ik dat goed in de gaten houden , en hoef ik er niet constand aan te denken 🙂

Dagelijks voeren gaat toch onderdeel uitmaken van je eigen routine?
en dan nog: die keer dat je zo af en toe vergeet is ook zo dramatisch niet.

~ Ivo

Ik geef de ene keer droogvoer, dan weer diepvriesvoer.
Heb een aantal vaste dagen waarop ze diepvriesvoer krijgen (de uitzonderingen niet meegerekend haha).
Maar ik twijfelde steeds wat ze laatst gekregen hadden (heb 4 soorten diepvriesvoer). Nu zitten die alle 4 in een zakje, netjes opeengestapeld in de diepvries. Telkens ik een blokje uithaal neem ik dit van de bovenste soort en stop die nadien onderin.
Dus ook wel een beetje een systeem om bij te houden wat ik wel/niet voer, om het denkwerk wat te verlichten.

Ja ik hou het graag bij. Ook omdat ik veel ga werken en het druk heb , em ik vind het ook niet erg om elke avond even een verslagje te maken met hoe het er nu aan toe gaat in mijn aquarium.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan