wie heeft bladvissen ?

S

senne

Guest
ik weet niet waar ik dit moet plaatsen dus plaats ik het bij een Amerikaans topic.


heeft hier iemand bladvissen?

het zien er nog leuke diertjes uit.
 
Als je je bak leeg wilt hebben ,deze erin zetten.
Zo snel kan jij het niet.
 
Zijn ook heel leuke diertjes, ze ruimen al wat zwemt in je bak binnen de kortste keren op, helemaal gratis en voor niets
 
Ze schijnen dagelijks hun eigen gewicht aan (levend) voer te eten :book: Beste roofvissies wel... Het is dat ze uit amerika komen, verkeerde werelddeel ;( anders had ik er wel 2 in mijn roofvissenbak gedaan. Nu ben ik op zoek naar tapijtvissen...
 
dan was men eerste gedachte toch juist om het bij roofvissen topic te zetten .

ja
ik vind ze wel h��l mooi eigenlijk.
 
Tja,zijn niet mijn vissen,he.
 
Als je LFS bij Ruinemans afneemt is deze te bestellen bij je LFS met code 25803 (wildvang)

Dit zijn vissen die niet tot nauwelijks zwemmen... Omdat ze enkel levendvoer tot zich nemen, zul je een garnalen en/of guppen kweekje moeten opzetten. Stiekem behoorlijk wat werk voor een vis die eigenlijk alleen tussen takken enz hangt... Daardoor de kans groot is dat je er snel op uitgekeken raakt :(

Een speciaalbakje is dus eigenlijk wel een must!


Zo krijg je een idee wat voor een "spannende" vis het is ;)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=ssY_rdNo5Zg[/video]

Ze zijn mooi ze zijn gaaf maar ze zijn geen kont aan :)
 
Ho ho, d'r is ook nog de Polycentropsis abbreviata oftewel de Afrikaanse bladvis, net zo vraadzuchtig als die Amerikaan, maar veel actiever.
Ik zou trouwens ook voor de Ctenopoma's gaan, relaxte vissen en makkelijker met voeren.. ;)
 
Hij kan ook de Zilverbladvis bedoelen de Monodactylus argenteus.
 
Dat zijn helemaal drukke zwemmers Botia.

Ik reageerde eigenlijk op de visjes die SaskiaZ en Meksjoef bedoelde.. :)

" Ze schijnen dagelijks hun eigen gewicht aan (levend) voer te eten Beste roofvissies wel... Het is dat ze uit amerika komen, verkeerde werelddeel anders had ik er wel 2 in mijn roofvissenbak gedaan. Nu ben ik op zoek naar tapijtvissen... "
 
meksjoef zei:
SaskiaZ zei:
Nu ben ik op zoek naar tapijtvissen...

Nou snel naar je LFS en ze bestellen met 12446 CTENOPOMA ACUTIROSTRE XL wildvang ;)

"Ik heb voor u geprobeerd de tapijtvis te bestellen. Deze vis heeft mijn vis leverancier niet standaard in het assortiement. Ze kunnen deze wel bestellen denkt hij maar: dan weten we niet wat ze gaan kosten en hoe groot of ze zijn. Ik kan u helaas niet verder helpen. "

LFS kan het dus niet, dan moet ik toch naar een aquariumzaak (einbd rijden...) :rolleyes:
 
SaskiaZ zei:
meksjoef zei:
SaskiaZ zei:
Nu ben ik op zoek naar tapijtvissen...

Nou snel naar je LFS en ze bestellen met 12446 CTENOPOMA ACUTIROSTRE XL wildvang ;)

"Ik heb voor u geprobeerd de tapijtvis te bestellen. Deze vis heeft mijn vis leverancier niet standaard in het assortiement. Ze kunnen deze wel bestellen denkt hij maar: dan weten we niet wat ze gaan kosten en hoe groot of ze zijn. Ik kan u helaas niet verder helpen. "

LFS kan het dus niet, dan moet ik toch naar een aquariumzaak (einbd rijden...) :rolleyes:

Utaka had trouwens Polycentropsis abbreviata zwemmen... ook een leuk en mooi soortje ;)
 
Terug
Bovenaan