sokkeneter
Active member
- Lid geworden
- 27 juli 2024
- Leeftijd
- 22
Hoi, ik ben iedereen al dankbaar die de moeite voor mij doet op het topic te klikken of te reageren. Ik heb nu een 60 liter bak. Nu heb ik een aquarium gezien op marktplaats in de buurt, de juwel vision 180 (180 liter)met kast dus dat is gunstig. Alles is inbegrepen dus filter, heater, lamp enz. Maar ook vissen en planten.(het hout houd de verkoper) Ik heb een foto van het aquarium ergens hieronder of boven gezet denk ik.
Dit zijn de soorten die de verkoper mee geeft
Guppen
Neon tetra’s
Kegel barbelen
Borstelneus algeneters
Japonica garnalen
Waaierhand garnaal
En nog enkele soorten
Ik ben eigenlijk alles van plan te verkopen als het om de vissen gaat heel misschien alleen de neon tetra’s niet maar vind die inmiddels ook wel basic geworden(ik hoop hier mensen niet de kwetsen nu XD) oh ja en de garnalen hoeven ook niet weg. Ik wil al heel lang super graag een L181 ancistrus of een calico kleur ancistrus. Dus ik wil een visbestand die sowieso daarmee kan omgaan. In mijn 60L bak zitten nu ook 4 albino corydorassen die neem ik ook graag mee naar het andere aquarium. Ook alle garnalen die daar in zitten(Gewoon cherry red garnalen). Waar ik er nu maar 1 van heb in mijn andere bak(is wel aangesloten met zalm soorten) is de Boraras Brigittae gok ik, want ik weet zeker dat in de winkel iets met strawberry stond volgens mij. Ik denk deze met de streep maar er is nog een soort die er erg op lijkt, dat is de Boraras Maculatus. Maar denk bijna zeker te weten dat het de boraras brigittae is. Deze vind ik heel erg leuk en zover ik gemerkt heb leuke vreedzame vissen, ik heb er niks geks mee gemaakt of garnalen aanvallen of iets. Daar zou ik er een aantal van willen maar hoeveel weet ik ook weer niet. De corydoras kan misschien meer maar weet niet hoe dat gaat met de andere bodembewoner de ancistrus. De afmetingen van het aquarium zijn namelijk
Bedankt voor iedereen die op dit topic geklikt heeft en misschien wel gereageerd heeft!
Dit zijn de soorten die de verkoper mee geeft
Guppen
Neon tetra’s
Kegel barbelen
Borstelneus algeneters
Japonica garnalen
Waaierhand garnaal
En nog enkele soorten
Ik ben eigenlijk alles van plan te verkopen als het om de vissen gaat heel misschien alleen de neon tetra’s niet maar vind die inmiddels ook wel basic geworden(ik hoop hier mensen niet de kwetsen nu XD) oh ja en de garnalen hoeven ook niet weg. Ik wil al heel lang super graag een L181 ancistrus of een calico kleur ancistrus. Dus ik wil een visbestand die sowieso daarmee kan omgaan. In mijn 60L bak zitten nu ook 4 albino corydorassen die neem ik ook graag mee naar het andere aquarium. Ook alle garnalen die daar in zitten(Gewoon cherry red garnalen). Waar ik er nu maar 1 van heb in mijn andere bak(is wel aangesloten met zalm soorten) is de Boraras Brigittae gok ik, want ik weet zeker dat in de winkel iets met strawberry stond volgens mij. Ik denk deze met de streep maar er is nog een soort die er erg op lijkt, dat is de Boraras Maculatus. Maar denk bijna zeker te weten dat het de boraras brigittae is. Deze vind ik heel erg leuk en zover ik gemerkt heb leuke vreedzame vissen, ik heb er niks geks mee gemaakt of garnalen aanvallen of iets. Daar zou ik er een aantal van willen maar hoeveel weet ik ook weer niet. De corydoras kan misschien meer maar weet niet hoe dat gaat met de andere bodembewoner de ancistrus. De afmetingen van het aquarium zijn namelijk
92x41x55 cm.
Ik zou een koppel honing gourami’s misschien ook heel leuk vinden. Maar heb wel gehoord over het virus in een ander topic en daar snap ik het nog niet helemaal goed van. Ook de antennebaarsjes in electric blue vind ik nog steeds super gaaf maar gaat dus echt niet samen met de garnalen lees ik overal en dan kies ik toch liever voor de garnalen. Ook het bijtje vind ik erg schattig maar past hier volgensmij niet tussen. Hebben mensen nog andere aanraders voor vissen in het aquarium misschien met toevoeging of inplaats van.Bedankt voor iedereen die op dit topic geklikt heeft en misschien wel gereageerd heeft!