Wat is er nieuw

Wie herkent dit visje?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Freshman
  • Startdatum Startdatum
F

Freshman

Guest
Wie kan mij vertellen welke vissoort dit is. Het zijn er 9 in totaal.

FlLApkRW_HT3t4EX4f7ihJgKs1_led7M.jpeg

Denk dat dit een soort multi is, maar kan je verder niet veel vertellen... Slakkenhuis cichlides.

Ik denk ook jonge Tanganyika Cichliden, bijv Lamprologus soort, Neolamprologus brichardi misschien.

Dank voor de reactie...

Is dit de kleur die ze gaan krijgen of kan dat allemaal nog gaan veranderen.

Ik heb mijn nieuwe aquarium net opgezet en had deze erbij gekregen maar ga over 2 tot 4 weken weken over op discus vissen nadat de bacterie cultuur goede waardes heeft bereikt.
Discus en cichliden gaan dan dus niet samen maar vond het ook lullig om ze weg te spoelen... (jaja vloeken in de kerk) 😉

Klopt, Discussen hebben hele andere waterwaarden nodig en een liefst andere inrichting, dan Tanganyika's.

Maar degene van wie je ze kreeg, weet ook niet welke vis het precies is?

Nee de oude eigenaar kon het mij ook niet vertellen. Ik weet wel dat hij dolfijn cichliden had maar die schijnen wel wat waard te zijn volgens hem en had hij dus al verkocht.

Ik zou het eerder gooien op jonge malawi cichliden, ik zie er niet echt tanga's in. Ook omdat de vorige eigenaar dolfijncichlides had, dat zijn malawi's.

Ben het met Saskia eens. Deze zien er heel klein uit en dan is het moeilijk om te zeggen welke soort het zijn.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan