Wie is deze schoonheid?


Margaretha54

Well-known member
Lid geworden
15 april 2018
Berichten
138
Leeftijd
70
1000008377.jpg
 
De Garra inderdaad en deze heet Truus:DD;)
 
Haha.
Dit was een impuls aankoop onderweg door het land. Een jonkie van 3 cm.
Thuis las ik pas dat het een schoolvisje is en niet geschikt voor een open aquarium omdat ze zullen proberen er uit te kruipen. Daar ik een "vijver-aquarium" heb (zie topic) gaat dat dus niet lukken.
Jammer.
 
Ja dat is jammer dan maar goed ik denk een leermomentje voor een volgende keer. Het is altijd beter om internet of een forum te raadplegen als je een onbekende aankoop wil doen want ook de verkopers weten vaak niet van de hoed en de rand.
 
Impulsaankopen, wie heeft dat nooit gedaan?
 
Normaal gesproken zoek ik altijd eerst op hoe en wat als ik een visje zie, maar nu had ik haast....
Stilletjes, tegen beter weten in, had ik nog gehoopt dat jullie zouden zeggen.... In de winkel zat het exemplaar van de foto ook alleen... Maar nee, dat doe ik hem niet aan.
Iemand heeft interesse in de garra maar die weet denk ik ook de behoeften van dit visje niet.
Dus eigenlijk weet ik het even niet.
 
Ik heb ook eens een vis gekocht die alleen was. Was als bijvangst meegekomen. In de hoop dat er nog wel een keer een paar vissen van deze soort ergens te koop zouden komen heb ik hem toen meegenomen, maar tot nu toe nooit meer deze soort tegengekomen.
 
Hallo Stijns
Deze komt van Coenen in Best.
 
Daar zaten er meer. Jonge exemplaren.
 
Ik weet niet hoever je van de lfs zit maar anders zou ik vragen of je hem mag terugbrengen of je kan hem hier bij aangeboden posten.
 

Terug
Bovenaan