Wat is er nieuw

Wie kan mij helpen?! hoe heet deze nieuwe bewoner in mijn bak?

R

rmvnes

Guest
Ik heb vandaag een nieuw visje gehaald, had gekeken naar de naam maar ben het weer helemaal vergeten.. en kan hem niet terug vinden op internet. Dus vandaar vraag ik hulp! wie kan mij de naam vertellen?
IMAG0453.jpg

Ik kijk uit naar jullie reactie 🙂

Lijkt mij een Hypseleotris compressa.

Maarreh, waarom koop je een visje waarvan je niet weet wat het is en dus zijn eisen niet kent?

~ Ivo

Dat wist ik wel, ik heb mij netjes laten informeren, alleen vind het leuk om er meer over te lezen en afbeeldingen van te bekijken. vandaar de vraag, aangezien ik de naam helaas kwijt was. maar Bedankt voor de hulp!

Deze? Ivo?

Hypseleotris compressa - Speciaalzaak voor aquarianen en vijver ...

Hypseleotris Compressa, schrijf ook een recensie... Hypseleotris compressa in de gezelshapsbak: Deze vissen zijn tegenwoordig erg gemakkelijk te houden (al ...
www.aquariaveldhuis.nl/index.php?productID=13123

rmvnes zei:
Dat wist ik wel, ik heb mij netjes laten informeren, alleen vind het leuk om er meer over te lezen en afbeeldingen van te bekijken. vandaar de vraag, aangezien ik de naam helaas kwijt was. maar Bedankt voor de hulp!
De meeste winkeliers weten weinig tot niets van vissen. Het zit bijna niet in de opleiding, en eigenlijk hoef je om een dierenwinkel te beginnen helemaal geen opleiding te hebben. Als jij en startkapitaal verzameld kan jij ook een dierenzaak beginnen.

Beter noteer je de naam en ga je daarmee zoeken via google en dan pas daarna eventueel tot aankoop over.

Dat voorkomt ook dit soort problemen: http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... 703&page=1

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan