S
Susanne zei:Fijn dat jij je mening geeft Bertus, maar dat is geen antwoord op m'n vraag.
Bertus zei:Susanne zei:Fijn dat jij je mening geeft Bertus, maar dat is geen antwoord op m'n vraag.
Als jij die op marktplaats zie, laat dan ook de code zien.
ikbenFrits zei:het is volgens mijn een expert 30 zo te zien op de foto.
deze is leverbaar in 3 kleuren, wit, zwart en grijs.
2e hands is zo'n bak met filter en verwarming �30,- waard naar mijn idee.
Succes met kopen.
Susanne zei:Dat voegt niks toe, daar staat ook niet welke bak het precies is en de eigenaar weet dat ook niet. Het is trouwens een 50 cm aquarium, dat is het enige dat degene die hem verkoopt (is niet de eigenaar) uiteraard kon opmeten.
Het gaat ook niet om het formaat, maar om de afwerking, ik houd namelijk van platte deksels en die zijn er helaas niet veel.
Eigenlijk wilde ik een formaat Superfish Aqua 60/65, maar van de nieuwe versie vind ik de deksel echt heel erg lelijk. Zoek iets met een platte deksel voor ook nog een leuke prijs, dus niet a la Dennerle.
Susanne zei:Tetra heeft inderdaad een bolle deksel... Nou ja, vrees dat ik er niet achter zal komen dan. Maar volgens diegene is hij nieuw en net pas gekocht, maar toch niet opgestart. Maar er is geen bon meer, dus vind dat dan toch wel verdacht. Al ziet hij er inderdaad wel nieuw uit.
Alexej zei:lijkt mij deze te zijn:
HS Aqua Tico
Susanne zei:

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.