Wildvang en kweek kan dat samen?


C

Cala

Guest
Ik heb dus nu 7 Corydoras Pygmaeus. Ik denk kweek. Gekocht bij PP. Ik weet dat de aquaworld in Geleen nog 3 wildvang cory's pygmaeus heeft zitten. Nou denk Ik dat ik in 60 cm plek heb voor 10 cory's. Zou wildvang samen kunnen met de kweek variant? ?? Of zeggen jullie 7 is sowieso genoeg.
Komt nog een school hockeystick (hoeveel kunnen dat er zijn? ??) bij en Vuurgarnalen.
 
Waarom denk je dat je huidige C. pygmaeus nakweek is? Deze zijn bijna altijd wildvang.
 
Ohh oke. Ik ging ervan uit omdat diegene met wildvang niet kon zeggen wanneer hij de volgende binnen zou krijgen, hij zei dat dat zo ging met wildvang. Dat je kweek altijd wel kon krijgen. Hij had er nog maar 3 zitten.
Bij PP hadden ze er wel en zouden ze donderdag weer binnen komen. Hij had ze geregeld zei hij... Dus vandaar vanuit gegaan. Ik ben niet zo thuis in het wildvang/kweek verschil.

Maar ik vond het dus zielig dat ik nou wist dat er nog 3 van die mupjes ergens alleen zaten en niemand die meeneemt omdat men meestal een groep koopt van minimaal 5. En dat als ik nog plaats had ik ze wel bij ging halen zodat ze lekker weer in een groepje zitten. Zou 10 kunnen of is dat te veel van het goede?
 
Ik zie met jouw bak maat eigenlijk niet in waarom je er niet 10 pygmaeus van zou kunnen maken.

Wat me wel opvalt: hockeystick? Thayeria boehlkei?
Dat zou ik dan weer niet doen. Stelletje druktemakers en flinke banentrekkers.

~ Ivo
 
Nee de Rasbora espei. Die is toch ook klein? ?? Sorry bedoelde Hockystickbarbeeltje. Niet die grote.
 

Terug
Bovenaan