Als je echt goedkoop wilt zijn, koop je een bus bij het tuincentrum. Zit alleen geen capsule om, maar zijn kegeltjes.Klopt maar dan betaal je een euro per capsule bij sommige terwijl de grondstof per capsule centen werk is.
Daar ben ik nu ook achter. En ze zijn heel irritant die gekleurde bolletjes die boven komen.Ik heb osmocotecapsules gebruikt en ik vind nog steeds van die lelijk blauw gekleurde bolletjes.Is er een specifieke reden dat je die osmocotecapsules wilt of wil je bodemvoeding in het algemeen? Want in het laatste geval zou ik naar kleibolletjes overstappen.
Dat heb ik ook ooit overwogen maar men waarschuwde dat de samenstelling anders kan zijn en soms niet geschikt voor aquaria.Als je echt goedkoop wilt zijn, koop je een bus bij het tuincentrum. Zit alleen geen capsule om, maar zijn kegeltjes.
En dat is ook de reden dat ik ze niet meer gebruik. Je gaat je er snel aan ergeren. Dus bij mij gaan er alleen maar kleibolletjes in gemixt met leem oid.Daar ben ik nu ook achter. En ze zijn heel irritant die gekleurde bolletjes die boven komen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.