Wat is er nieuw

Willem osmocote capsules

Asr1977

Well-known member
Lid geworden
25 februari 2019
Leeftijd
47
Hallo, ik ben op zoek naar Willem die osmocote capsules verkoopt.

Graag even een berichtje.

Bedankt Alexander

Nou die ken ik zo niet maar Tuinkabouter verkocht ze wel.

Bedankt heb hem berichtje gestuurd

Tegenwoordig verkoopt iedere webshop wel van die capsules.
Zelfs Dennerle heeft ze nu.

Klopt maar dan betaal je een euro per capsule bij sommige terwijl de grondstof per capsule centen werk is.

Ik heb osmocotecapsules gebruikt en ik vind nog steeds van die lelijk blauw gekleurde bolletjes.Is er een specifieke reden dat je die osmocotecapsules wilt of wil je bodemvoeding in het algemeen? Want in het laatste geval zou ik naar kleibolletjes overstappen.

Klopt maar dan betaal je een euro per capsule bij sommige terwijl de grondstof per capsule centen werk is.
Als je echt goedkoop wilt zijn, koop je een bus bij het tuincentrum. Zit alleen geen capsule om, maar zijn kegeltjes.

En die capsules lossen snel op, en dan heb je alsnog die losse bolletjes in je aquarium.

Ik heb osmocotecapsules gebruikt en ik vind nog steeds van die lelijk blauw gekleurde bolletjes.Is er een specifieke reden dat je die osmocotecapsules wilt of wil je bodemvoeding in het algemeen? Want in het laatste geval zou ik naar kleibolletjes overstappen.
Daar ben ik nu ook achter. En ze zijn heel irritant die gekleurde bolletjes die boven komen.

Als je echt goedkoop wilt zijn, koop je een bus bij het tuincentrum. Zit alleen geen capsule om, maar zijn kegeltjes.
Dat heb ik ook ooit overwogen maar men waarschuwde dat de samenstelling anders kan zijn en soms niet geschikt voor aquaria.
Die kegels verkocht de Action ook voor weinig namelijk.

Daar ben ik nu ook achter. En ze zijn heel irritant die gekleurde bolletjes die boven komen.
En dat is ook de reden dat ik ze niet meer gebruik. Je gaat je er snel aan ergeren. Dus bij mij gaan er alleen maar kleibolletjes in gemixt met leem oid.

Bij mij konden de vissen biljarten met die bolletjes maar ja ze hadden de verkeerde kleur :DD

Ik verkoop de osmocoto capsules inmiddels in juiste samenstelling op marktplaats mocht iemand nog interesse hebben. Snap de bolletjes die boven komen niet ideaal zijn, maar ik duw ze gewoon terug of zuig ze af. En met een mooi tapijtje zie je ze sowieso niet 😅

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan