winkel gezocht.


beginner1983

Member
Lid geworden
31 maart 2020
Berichten
19
Leeftijd
40
Hallo allemaal.

wij zijn nu klaar om een groter aquarium te kopen.
En denken aan een eheim. maar nu willen we hem graag in het echt zien.

Weet er iemand een winkel in de omgeving van Zwolle waar veel aquariums te zien zien en dan ook Eheim?

mvg Johan
 
G&D in Dalen heeft een stuk of 20 bakken in de zaak staan, geen Eheim voor zo ver ik weet
 
Welke wil je halen ? Heb de mijne in duitsland gehaald scheelde mij 600,- van de 2200 en werd binnen bezorgd.
 
Vivaline.
Maar die hebben we vandaag bekennen maar viel stiekem toch een beetje tegen.

dus eerst maar weer eens verder zoeken.

vandaar dat een winkel met een groot assortiment in de buurt leuk zou zijn
 
Kijk eens naar Aquatlantis Fusion of Akvastabil Fusion. Mooie bakken.
 
Vivaline.
Maar die hebben we vandaag bekennen maar viel stiekem toch een beetje tegen.

dus eerst maar weer eens verder zoeken.

vandaar dat een winkel met een groot assortiment in de buurt leuk zou zijn
Winkels met een grote voorraad bakken vindt je niet veel meer. Vooral grotere bakken niet.
G&D in Dalen dan wel, maar niet echt de gangbare in het hogere segment volgens mij.
misschien moet je eens bellen met diverse winkels ‘in de buurt’ of zij wat hebben staan waar je interesse in zou Hebben.
 
Zoo & Zoo in Ede had altijd wel een hoop staan maar ik ben er al een tijd niet geweest en het is toch bijna een uur voor je rijden. Noordelijker mag ik niet komen dus daar ken ik niets ;)
 
De pets place voert ook Eheim. Je kan eens bellen naar een vestiging welke ze hebben staan misschien.
 
De pets place voert ook Eheim. Je kan eens bellen naar een vestiging welke ze hebben staan misschien.
Hij geeft aan dat hij de eheim tegen vindt vallen. Denk dat ie naar ander opties zoekt. ;)
 
Hij gaf aan dat de Vivaline tegenviel.

Bovendien voert Pet's Place meer merken dan alleen Eheim.
Weet ik maar omdat je zei dat petsplace ook eheim voert... ;) maar goed dit is niet belangrijk voor dit gesprek.
 
Bedankt allemaal voor de reacties.

helaas zijn we er nogsteeds niet uit.
 
Pets en co raalte al geweest? Pets place nijverdal heeft ook altijd wel wat bakken staan
 
Hallo allemaal.

wij zijn nu klaar om een groter aquarium te kopen.
En denken aan een eheim. maar nu willen we hem graag in het echt zien.

Weet er iemand een winkel in de omgeving van Zwolle waar veel aquariums te zien zien en dan ook Eheim?

mvg Johan

Makoi Hattembroek? Wat ze precies hebben weet ik niet maar er is vast een website.
 
EHEIM heeft zichzelf werkelijk overtroffen met die fantastische gold edition! ?
 
Het mag wat kosten om ongegeneerd de beste te willen zijn? ik zou uiteraard nooit nee zeggen om zo'n gevaarte te testen. Waarschijnlijk is zelfs het schepnetje voorzien van bluetooth en sensors.
 
Het mag wat kosten om ongegeneerd de beste te willen zijn? ik zou uiteraard nooit nee zeggen om zo'n gevaarte te testen. Waarschijnlijk is zelfs het schepnetje voorzien van bluetooth en sensors.

Smaken verschillen natuurlijk maar zo'n gouden bling-bling heeft niet onze voorkeur. Maar Eheim heeft wel degelijk mooie bakken.
 
Wat dacht je van de OASE bakken?
 
Hebben in er nu 1 in Zwolle besteld.
bij een bouw markt. Die toch eigenlijk wel een Grote afdeling heeft met redelijk wat te bekijke. En het is een aqualantis fusion geworden.
Allemaal nog bedankt voor de reacties.
 
Hebben in er nu 1 in Zwolle besteld.
bij een bouw markt. Die toch eigenlijk wel een Grote afdeling heeft met redelijk wat te bekijke. En het is een aqualantis fusion geworden.
Allemaal nog bedankt voor de reacties.
Mag ik vragen waar? Ook qua vis wel redelijk wat of vooral de techniek? Overigens schiet zunnebeld me net te binnen in zwolle, maar volgens mij is die vooral vis en minder op de aquaria, althans voor zover er wat staat in de winkel
 
Mag ik vragen waar? Ook qua vis wel redelijk wat of vooral de techniek? Overigens schiet zunnebeld me net te binnen in zwolle, maar volgens mij is die vooral vis en minder op de aquaria, althans voor zover er wat staat in de winkel
HORNBACH
 

Terug
Bovenaan