R Roos1995 Guest 13 november 2014 #1 Mijn sluier (leeuwenkopje) heeft witte stippen op zijn buik. Ik heb hem behandeld met Exit maar zie geen verschil..
Mijn sluier (leeuwenkopje) heeft witte stippen op zijn buik. Ik heb hem behandeld met Exit maar zie geen verschil..
A anoukguppylover Well-known member Lid geworden 27 oktober 2010 Berichten 416 Locatie Asten 13 november 2014 #2 Zouden het geen paaipukkels kunnen zijn?
Topicstarter Topicstarter R Roos1995 Guest 13 november 2014 #3 Ik heb hem nu denk ik 1.5 maand.. kan dat dan?
homines Well-known member Lid geworden 6 april 2011 Berichten 567 Locatie omgeving Kampen 13 november 2014 #5 Roos1995 zei: Klik om te vergroten... Niet erg duidelijk te zien, wat bedoel je precies? (je moet de eerste weghalen, dan is de foto wel te zien)
Roos1995 zei: Klik om te vergroten... Niet erg duidelijk te zien, wat bedoel je precies? (je moet de eerste weghalen, dan is de foto wel te zien)
B BlubFan Guest 14 november 2014 #7 Dit lijkt mij vrij onschuldig. Als je de kwaliteit van het water goed in de gaten houdt, komt dit vanzelf goed
Dit lijkt mij vrij onschuldig. Als je de kwaliteit van het water goed in de gaten houdt, komt dit vanzelf goed