Wat is er nieuw

Witte florida's?

Gdeleeuw

Well-known member
Lid geworden
13 april 2019
Leeftijd
37
Weet iemand of witte floridakreeften nog ergens verkrijgbaar zijn? Ik geloof dat winkels ze niet meer mogen verhandelen? Geldt dit ook voor de clarkii?

Laatst bewerkt:
Een witte floridakreeft bestaat niet, floridakreeften zijn altijd blauw. De witte is een clarkiikreeft en invasief

Ja ok, maar ze zijn wel gewoon te koop zover ik zie.

Ja maar de witte is dus geen floridakreeft

Ja ok, maar ze zijn wel gewoon te koop zover ik zie.

Alles afgebeld, gda, ruinemans, bubbels etc. Ze blijken niet meer leverbaar te zijn helaas😡

Witte Florida kreeften op de Markplaats dacht ik, Putten.

Die had ik inderdaad gezien, is helaas een beetje uit de buurt. 160 km😆

Ja maar de witte is dus geen floridakreeft

Dat zijn clarkii's dan? Zit er verschil in gedrag ten opzichte van florida's? Met name de ghost is wel echt een plaatje🤔. Ga wel twijfelen nu

Weet ik niet of e rverschil in gedrag is, weet alleen dat een witte kreeft geen floridakreeft is

Gevonden! Volgende week ophalen. Moet er wel anderhalf uur mee rijden, hoe kan ik ze het beste vervoeren?

In een emmer

*edit: wel zorgen dat er een deel lucht inzit in de emmer anders verstikken ze

Dan neem ik een diepe bak zonder deksel. Nog iets van planten ofzo erin dat ze zich kunnen vasthouden?

Nou mooi dat je ze alsnog hebt gevonden.

Dan neem ik een diepe bak zonder deksel. Nog iets van planten ofzo erin dat ze zich kunnen vasthouden?
Zou wel een deksel doen anders word het zo'm kliederboel, stuk waterpest erin om zich aan vast te houden inderdaad

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan