Fishman
Well-known member
- Lid geworden
- 15 februari 2020
- Leeftijd
- 23
Oke dankje zag die net al aangerade op internet jaja das witte stip. Esha exit zou ik aanraden.
Haal je koolfilter eruit als je dit medicijn toevoegt (als je actief kool hebt in je filter)
nee niet dat ik weet. bijsluiter goed lezen 🙂Oke dankje zag die net al aangerade op internet ja
Kool heb ik eruit gehaald net al
Verder nog tips?
Ja 2 weken terug nieuwe vissenEven een dubbelcheck, want de foto's zijn niet zo scherp.
- Zijn de stippen gelijk van grootte? Of wisselt de grootte?
- Zijn er de laatste dagen tot weken vissen toegevoegd?
- Breidt het aantal stippen zich snel uit (over individuele vissen en over de groep)? Dat je echt van de ene dag op de andere een toename ziet?
Als je evt nog betere foto's hebt, krijg je een like van me! 😉
Bij verschillende groottes van de plekken zijn er ook andere diagnoses mogelijk, waaronder bijv. epistylis. Echte witte stip is geen ramp, dat gaat in een rijp aquarium (stabiele filtering) al gauw weer op z'n retour. Epistylis is een veel serieuzer iets. En er zijn nog meer ziektes die in principe op witte stip kunnen lijken. Daarom, en omdat de behandelmethoden kunnen verschillen, is het handig als je wat meer zekerheid kunt krijgen.Ja 2 weken terug nieuwe vissen
En zijn verschillende grotes ligt beetje op welke vis t zit en meerdere soorten hebbe het dus is witte stip
Betere fotos wil niet lukke ze zijn nogal druk
Maar stel het is het niet is het nog nie slecht keer vissen quarantaine 😅
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.