Wat is er nieuw

Witte waas over stuk hout?

• Onderwerp starter Onderwerp starter KogelKempvisje
  • Startdatum Startdatum
K

KogelKempvisje

Guest
Hoihoi, ik heb 2 stukken hout in mijn aquarium staan. De ene is niks mee aan de hand en staat er nu 2 weken in gok ik. De andere nu een week maar daar lijkt een soort witte waas overheen te zitten.

Weet niet wat voor hout het is, buitenkant is lichtbruin en binnenste is donkerbruin van kleur. De waas zit alleen aan de lichte kant van het hout.
Foto is niet heel geweldig gezien die achterin staat.

Wat moet ik hier mee en is dit schadelijk voor mijn aquarium?

Dat is schimmel wat je vaak ziet in het begin en dat kan geen kwaad en gaat ook vanzelf weer weg.

Dat is schimmel wat je vaak ziet in het begin en dat kan geen kwaad en gaat ook vanzelf weer weg.

Dus moet het gewoon zo laten? Hoe lang duurt het ongv voor het weg gaat denk je?

Je kan de waas er wat afzuigen of met een schone tandenborstel over heen gaan, het verdwijnt zodra je bacterie cultuur in orde is, kan eventueel een paar weken aanhouden, maar kan verder geen kwaad, de bak draait sinds kort denk ik?

Je kan de waas er wat afzuigen of met een schone tandenborstel over heen gaan, het verdwijnt zodra je bacterie cultuur in orde is, kan eventueel een paar weken aanhouden, maar kan verder geen kwaad, de bak draait sinds kort denk ik?

Ja net een paar weken. We kijken het rustig aan, heel erg bedankt!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan