Wat is er nieuw

witte waas

rikkertjacob

Well-known member
Lid geworden
6 april 2016
Berichten
87
Vandaag kwam ik thuis en toen ik bij me aquarium kwam lagen er her en der witte wazen op de bodem van mijn aquarium leek een beetje op spinnenrag heb het er uit gehaald ook op mijn stuk spider wood zat het vast geplakt alleen dan redelijk veel ik heb dit er ook afgespoeld. Iemand enig idee wat het geweest kan zijn.
 
Waarschijnlijk schimmel,bak staat nog niet heel lang zeker?
 
IK heb dit ook (bakt draait nu sinds 2 maand), maar zit nog op het hout. Het verminderd, komt dan een beetje terug, maar volgens de info is dit bacteriebloei en het verdwijnt vanzelf.
 
De bak staat idd pas sinds afgelopen zaterdag is het verstandig om deze witte waas te verwijderen of moet ik het laten zitten?
 
Gewoon eraf halen waar je bij kan, het zijn de "normale" opstart problemen en het verdwijnt vanzelf weer.
 
OVL zei:
IK heb dit ook (bakt draait nu sinds 2 maand), maar zit nog op het hout. Het verminderd, komt dan een beetje terug, maar volgens de info is dit bacteriebloei en het verdwijnt vanzelf.

Slakken kunnen het ook waarderen, misschien kunnen een paar slakken je helpen het in toom houden.
 
Ludger zei:
OVL zei:
IK heb dit ook (bakt draait nu sinds 2 maand), maar zit nog op het hout. Het verminderd, komt dan een beetje terug, maar volgens de info is dit bacteriebloei en het verdwijnt vanzelf.

Slakken kunnen het ook waarderen, misschien kunnen een paar slakken je helpen het in toom houden.

Ja , maar bij mij houden de vissen er zich mee bezig :thumbs:
 
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Ja hoop file duurder erg lang
      Terug
      Bovenaan