Wat is er nieuw

Woekerwortels

• Onderwerp starter Onderwerp starter Twaggy
  • Startdatum Startdatum
T

Twaggy

Guest
Zo volgend dingetje. Heb nog een plant met eigenaardigheden. Ja ik weet is makkelijker met benamingen maar die heb ik niet hehehe. Tijd om kaartjes te bewaren.
IMG_20191204_141216.jpg
IMG_20191204_141109.jpg
IMG_20191204_141244.jpg

Ik snap dat planten wortelen en dat veel dat ook in de 'lucht' doen maar is dit niet een klein beetje overdreven? Kan ik hier iets aandoen of maar een andere plant neerzetten?

Dat is Belgisch Groen en die doet dat inderdaad. Zover ik weet doe je er weinig tegen maar wellicht hebben andere mensen wel tips. Zelf had ik het ook bij deze plant en de Waterpest die ik zie doet het soms ook graag.

Mooi wortels snoeien en vervangen als de pogestomon erectus (ik leer het wel) aangeslagen is. Want ik vind die wortels echt lelijk zo. Die van de waterpest weet ik die groeien hier ook maar dat zijn redelijk rechte wortels en niet vol 'haren'. Bedankt weer🙂

Hier vormen vooral de onderste, oudste stukken van de stam echt zoveel wortels.

Als je bij het snoeien de toppen terugplant en de plant waarvan je het hebt afgehaald weghaalt, zal je hier en daar een worteltje zien maar niet zulke bossen denk ik.

Hier vormen vooral de onderste, oudste stukken van de stam echt zoveel wortels.

Als je bij het snoeien de toppen terugplant en de plant waarvan je het hebt afgehaald weghaalt, zal je hier en daar een worteltje zien maar niet zulke bossen denk ik.
Bij die van mij komen die bossen wortels ook bij de toppen dus besloten hem te vervangen voor een bacopa australis. Ook een makkelijke hoge plant. Schuif schuif koop koop. Zo houden we de economie draaiend

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan